Mécs Blanka (2024) A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Mécs Blanka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (870kB) |
|
|
PDF
Külső konzulensi bírálat Mécs Blanka BK8JXV.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (81kB) |
Absztrakt (kivonat)
A magyarországi McDonald’s gyorsétteremlánc marketingstratégiájának elemzése. A fogyasztói kapcsolat építésének vizsgálata a vállalat által használt marketing eszközökön keresztül primer és szekunder kutatások felhasználásával. A dolgozat része egy rövid vállalat történeti áttekintés, a múltban és a jelenben használt marketing eszközök bemutatása, hogyan alakultak ki és változtak az évtizedek alatt a kezdeti lépésektől a modern digitális eszközök használatáig. A szakirodalom vizsgálatán túl online kérdőíves kutatás és vállalati dolgozókkal történt személyes interjúk segítenek a téma bemutatásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztás, gyorsétterem, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, McDonald's, SWOT-elemzés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
| Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

