A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján

Mécs Blanka (2024) A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Mécs Blanka.pdf] PDF
Mécs Blanka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (870kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat Mécs Blanka BK8JXV.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat Mécs Blanka BK8JXV.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (81kB)

Absztrakt (kivonat)

A magyarországi McDonald’s gyorsétteremlánc marketingstratégiájának elemzése. A fogyasztói kapcsolat építésének vizsgálata a vállalat által használt marketing eszközökön keresztül primer és szekunder kutatások felhasználásával. A dolgozat része egy rövid vállalat történeti áttekintés, a múltban és a jelenben használt marketing eszközök bemutatása, hogyan alakultak ki és változtak az évtizedek alatt a kezdeti lépésektől a modern digitális eszközök használatáig. A szakirodalom vizsgálatán túl online kérdőíves kutatás és vállalati dolgozókkal történt személyes interjúk segítenek a téma bemutatásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztás, gyorsétterem, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, McDonald's, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet