A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként

Palatinus Bettina (2024) A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (938kB)
[thumbnail of Palatinus Bettina_bírálat.pdf] PDF
Palatinus Bettina_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (241kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom magába foglalja általánosságban a zeneiparban használt marketing eszközök egy részét, specializálódva a kezdő előadók számára fontos tényezőket összegezve. Részletezem a digitális marketing eszközöket, a mesterséges intelligencia relevanciáját az iparágat érintve, valamint szó esik a hipercélzott közönségről és streaming platformok jelentőségéről. Kutatásom célja az átfogóbb kép a zeneipar működéséről, valamint az iparágban fontosnak talált tényezőket elemzem röviden. Második felében az általam összeállított megkérdezést elemzem a témával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: AI, kezdő előadó, marketingstratégiák, Social media, Zenei marketing, zeneipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet