Palatinus Bettina (2024) A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (938kB) |
|
PDF
Palatinus Bettina_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (241kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom magába foglalja általánosságban a zeneiparban használt marketing eszközök egy részét, specializálódva a kezdő előadók számára fontos tényezőket összegezve. Részletezem a digitális marketing eszközöket, a mesterséges intelligencia relevanciáját az iparágat érintve, valamint szó esik a hipercélzott közönségről és streaming platformok jelentőségéről. Kutatásom célja az átfogóbb kép a zeneipar működéséről, valamint az iparágban fontosnak talált tényezőket elemzem röviden. Második felében az általam összeállított megkérdezést elemzem a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | AI, kezdő előadó, marketingstratégiák, Social media, Zenei marketing, zeneipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |