Oldal Milán Attila (2024) A PR szerepe az oktatásmarketingben a rákoskeresztúri Logiscool példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Oldal Milán Attila_A PR szerepe az oktatásmarketingben a rákoskeresztúri Logiscool példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Bírálat Oldal Milán Attila 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (435kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom célja volt elemezni a rákoskeresztúri Logiscool marketingtevékenységét, és bemutatni a példájukon keresztül a PR eszközeinek fontosságát.Szekunder kutatásom kiterjedt a szolgáltatásmarketing alapfogalmaira, a franchise alapjaira, a PR-ra és eszközeire.Egy nem reprezentatív kvantitatív kutatás (online kérdőív) keretein belül kérdeztem meg 103 magyar szülőt a magyar oktatási rendszerrel való elégedettségükkel kapcsolatban, összefüggéseket keresve a közoktatás általános megítélése és a különórák, készségfejlesztők sikeressége között. Illetve a Logiscool márkaismertségét is felmértem a mintán belül.Ez után bemutattam a Logiscool-t három lépésben:Kívülről szembeütköző marketingkommunikáció, tapasztalatom oktatóként, és két mélyinterjú két külön Logiscool marketingesével.A mélyinterjúk tanulságosak voltak, és deklarálták a PR fontosságát a vállalati kommunikációban és az oktatásmarketingben egyaránt. Illetve felhívta a figyelmet az eladásösztönzés fontosságára az egyéni sikerek tekintetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | franchise, közoktatási rendszer, marketingkommunikáció, public relations, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |