Antonyi Brigitta (2024) Kontentmarketing a szépségiparon belül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
záródolgoz, Antonyi Brigitta, GY59WA (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (965kB) |
|
PDF
Antonyi Brigitta KKK foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomat az elméleti áttekintéssel kezdtem, aminek az első felében a közösségi média létrejöttével és tisztázásával kezdtem, majd 3 fő közösségi oldalt is bemutattam. A Facebookot, a TikTokot és az Instagramot. Ezt követően a közösségi média előnyeit és hátrányait is elemzés alá vettem. marketing szempontból. A következő fejezetben a marketing fogalmáról és jelentéséről írtam, mindezek után pedig bemutatásra került a Méhn Tünde Esthetic Line Kft, a cég főbb tevékenységeinek bemutatása, a cég saját márkája, a ROSA PMU & Tattoo Group SWOT és BCG mátrix elemzése, valamint a cég kontentmarketing stratégiájának elemzése. Legutolsó sorban pedig a fókuszcsoportos interjú kiértékelése. A közösségi média felfelé törekvése továbbra is rendíthetetlen. Nélkülözhetetlenné vált, a mindennapjaink részét képezik, mind az emberek, mind pedig a cégek életében is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | AI, kontentmarketing, marketing, szépségipar, tartalommarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |