Kontentmarketing a szépségiparon belül

Antonyi Brigitta (2024) Kontentmarketing a szépségiparon belül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of záródolgoz, Antonyi Brigitta, GY59WA (2).pdf] PDF
záródolgoz, Antonyi Brigitta, GY59WA (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (965kB)
[thumbnail of Antonyi Brigitta KKK foszk.pdf] PDF
Antonyi Brigitta KKK foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomat az elméleti áttekintéssel kezdtem, aminek az első felében a közösségi média létrejöttével és tisztázásával kezdtem, majd 3 fő közösségi oldalt is bemutattam. A Facebookot, a TikTokot és az Instagramot. Ezt követően a közösségi média előnyeit és hátrányait is elemzés alá vettem. marketing szempontból. A következő fejezetben a marketing fogalmáról és jelentéséről írtam, mindezek után pedig bemutatásra került a Méhn Tünde Esthetic Line Kft, a cég főbb tevékenységeinek bemutatása, a cég saját márkája, a ROSA PMU & Tattoo Group SWOT és BCG mátrix elemzése, valamint a cég kontentmarketing stratégiájának elemzése. Legutolsó sorban pedig a fókuszcsoportos interjú kiértékelése. A közösségi média felfelé törekvése továbbra is rendíthetetlen. Nélkülözhetetlenné vált, a mindennapjaink részét képezik, mind az emberek, mind pedig a cégek életében is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: AI, kontentmarketing, marketing, szépségipar, tartalommarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet