Wieder Klaudia Lia (2024) Marketingkommunikáció területei 1. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Wieder Klaudia Lia C59AXE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Wieder Klaudia_Szakdolgozat Értékelés_20240528.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (274kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketingkommunikáció területei 1.A nyomtatott sajtó jelentősége, a sajtóban való hirdetés szempontjai, sajtóreklámok. A szabadtéri és zárttéri eszközök meghatározása, legfontosabb eszközei (pl. óriásplakát, city-light).A rádió kommunikációs jelentősége, a rádióreklámok fajtái, hatóelemei. A televízió jellemzői, kommunikációs lehetőségei. A mozi, mint médium.Az internet jelenlegi tendenciái, a digitális marketingkommunikáció jellemzői, elemei (honlapok, display típusú hirdetések, keresőmarketing, közösségi média, mobilmarketing).
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, mozi, online marketing, sajtó, televízió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |