Marketingkommunikáció területei 1.

Wieder Klaudia Lia (2024) Marketingkommunikáció területei 1. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Wieder Klaudia Lia C59AXE.pdf] PDF
Wieder Klaudia Lia C59AXE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Wieder Klaudia_Szakdolgozat Értékelés_20240528.pdf] PDF
Wieder Klaudia_Szakdolgozat Értékelés_20240528.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (274kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketingkommunikáció területei 1.A nyomtatott sajtó jelentősége, a sajtóban való hirdetés szempontjai, sajtóreklámok. A szabadtéri és zárttéri eszközök meghatározása, legfontosabb eszközei (pl. óriásplakát, city-light).A rádió kommunikációs jelentősége, a rádióreklámok fajtái, hatóelemei. A televízió jellemzői, kommunikációs lehetőségei. A mozi, mint médium.Az internet jelenlegi tendenciái, a digitális marketingkommunikáció jellemzői, elemei (honlapok, display típusú hirdetések, keresőmarketing, közösségi média, mobilmarketing).

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, mozi, online marketing, sajtó, televízió
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet