Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra

Pirzsók Dorina (2024) Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (965kB)
[thumbnail of Pirzsók Dorina_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Pirzsók Dorina_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (245kB)

Absztrakt (kivonat)

Az influencereknek folyamatosan gyarapodó funkciójuk van az online térben. Kutatásomban célja, hogy megértsem az influencerek milyen mértékben vannak hatással a fogyasztók vásárlási döntéseikben. Primer kutatást végeztem kvantitatív módszerrel, ehhez online kérdőívet készítettem. Az eredmények azt mutatják, hogy az influencerek által ajánlott termékek népszerűbbek és nagyobb vásárlói hajlandóságot mutatnak. Vállalatoknak érdemes megfontolni az influncer marketing alkalmazását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: befolyásolás, fogyasztói magatartás, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet