Pirzsók Dorina (2024) Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (965kB) |
|
PDF
Pirzsók Dorina_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (245kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az influencereknek folyamatosan gyarapodó funkciójuk van az online térben. Kutatásomban célja, hogy megértsem az influencerek milyen mértékben vannak hatással a fogyasztók vásárlási döntéseikben. Primer kutatást végeztem kvantitatív módszerrel, ehhez online kérdőívet készítettem. Az eredmények azt mutatják, hogy az influencerek által ajánlott termékek népszerűbbek és nagyobb vásárlói hajlandóságot mutatnak. Vállalatoknak érdemes megfontolni az influncer marketing alkalmazását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztói magatartás, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |