Mireider Rebeka (2024) Színpszichológia a kiskereskedelmi térben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Mireider Rebeka_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom sikeresnek bizonyult a ,,Színpszichológia a kiskereskedelmi térben” témakörben. Kutatásom során megnéztem, hogy a színek igenis nagyban befolyásolja a fogyasztók döntését, hangulatát és viselkedését. Ezért oda kell figyelni termékcsomagolás vagy egy üzletkép tervezésnél, hogy milyen színnel is dolgozunk. A kutatásom során megvizsgáltam, hogy mely színek eredményeznek hosszabb vagy rövidebb tartózkodási időt, hogy a termékcsomagolásnál használatos színek is hatással vannak a megvásárlásra, illetőleg, hogy a kulturális és régiós eltéréseknél is figyelni szükségeltetik a színek használatára. Ezen témán belül megvizsgáltam egy kiskereskedelmi vállalatot is. Kérdőívet is készítettem mely segítette kutatásomat. Összességében a kereskedelem és a színek szoros kapcsolatban állnak egymással. Végsősoron pedig szeretném megjegyezni, hogy a színek minden fogyasztóra másképp hathatnak, illetve más érzéseket is váltanak ki ezért a kutatásom általánosított hatásokra épül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói döntéshozatal, kiskereskedelem, marketing, színpszichológia, színtani ismeretek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |