Mészáros Luca (2024) Termékbevezető kampány, jégre töltve. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat 20242..pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 28.. Download (1MB) |
|
PDF
Bizalmassági kérelem és státusznyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Mészáros Luca_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (239kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban az általam 2023-ban készített Törley Ice termékbevezető kampány stratégiáját mutatom be és elemzem ki. A dolgozatban kitérek az alkoholfogyasztási valamint pezsgőfogyasztási szokásokra Magyarországon, majd arra, hogy a Z generációnak milyenek a fogyasztási szokásai valamint az alkoholfogyasztási szokásai. Ezután rátérek a stratégia elemzésére, melyet az ügyfél brief bemutatásával kezdek a célcsoport meghatározáson át a pozícionáláson keresztül a key visual és tagline megalkotásáig. Ezután taglalom a problémát, amivel szembesültünk a stratégia megalkotása után, mikor elkezdőtött a tényleges kampány, és ebből kifolyólag azt is, hogy miért és hogyan kellett újrapozícionálni a terméket annak érdekében, hogy sikeres kampányt zárjunk az év végén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingstratégia, stratégia, termékbevezetés, termékbevezető kampány, termékbevezető stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |