Termékbevezető kampány, jégre töltve

Mészáros Luca (2024) Termékbevezető kampány, jégre töltve. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat 20242..pdf] PDF
Záródolgozat 20242..pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 28..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmassági kérelem és státusznyilatkozat.pdf] PDF
Bizalmassági kérelem és státusznyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Mészáros Luca_bírálat.pdf] PDF
Mészáros Luca_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (239kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban az általam 2023-ban készített Törley Ice termékbevezető kampány stratégiáját mutatom be és elemzem ki. A dolgozatban kitérek az alkoholfogyasztási valamint pezsgőfogyasztási szokásokra Magyarországon, majd arra, hogy a Z generációnak milyenek a fogyasztási szokásai valamint az alkoholfogyasztási szokásai. Ezután rátérek a stratégia elemzésére, melyet az ügyfél brief bemutatásával kezdek a célcsoport meghatározáson át a pozícionáláson keresztül a key visual és tagline megalkotásáig. Ezután taglalom a problémát, amivel szembesültünk a stratégia megalkotása után, mikor elkezdőtött a tényleges kampány, és ebből kifolyólag azt is, hogy miért és hogyan kellett újrapozícionálni a terméket annak érdekében, hogy sikeres kampányt zárjunk az év végén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketingstratégia, stratégia, termékbevezetés, termékbevezető kampány, termékbevezető stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet