A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére

Nagy István Zsombor (2024) A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Végleges_Szakdolgozat_2024_Bosch_QIQZLS.pdf] PDF
Végleges_Szakdolgozat_2024_Bosch_QIQZLS.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 28..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat statuszarol.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat statuszarol.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy István Zsombor belső bírálata.pdf] PDF
Nagy István Zsombor belső bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (230kB)
[thumbnail of Bírálat_Külső konzulens.pdf] PDF
Bírálat_Külső konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja a Robert Bosch vállalat munkáltatói márkaépítésének és munkavállalói elégedettségének elemzése és értékelése. Az elektronikai iparban tevékenykedő vállalat számára kiemelten fontos a munkavállalók elégedettségének és elkötelezettségének növelése, hogy versenyképes maradjon a munkaerőpiacon és vonzó munkáltatóként tekintsenek rá a potenciális jelentkezők.A dolgozat első részében áttekintést nyújtunk a munkáltatói márkaépítés elméleti alapjairól és jelentőségéről, valamint bemutatjuk a munkavállalói elégedettség és elkötelezettség fontosságát. Ezt követően részletesen elemezzük a Robert Bosch vállalat munkáltatói márkaépítésének folyamatát és az elégedettségi felmérések eredményeit.Az elégedettségi felmérések alapján megvizsgáljuk a munkavállalók véleményét a vállalat munkakörülményeiről, juttatásairól, vezetési gyakorlatairól és egyéb fontos tényezőkről. Az eredmények alapján azonosítjuk a vállalat erősségeit és gyengeségeit a munkavállalói elégedettség terén, és javaslatokat teszünk a továbbfejlesztési lehetőségekre.A dolgozat második részében részletesen elemezzük a javaslatokat és intézkedéseket, amelyek segíthetik a munkáltatói márkaépítés és munkavállalói elégedettség növelését a vállalaton belül. Kiemelt figyelmet fordítunk az olyan területekre, mint az otthoni munkavégzés lehetőségeinek bővítése, a rugalmas munkaidő bevezetése, a vezetői támogatás erősítése és az egészséges életmód támogatása.Végül összegzésként összegezzük a tanulmány fő megállapításait és javaslatait, valamint kiemeljük a munkáltatói márkaépítés és munkavállalói elégedettség fontosságát a Robert Bosch vállalat számára. A tanulmány eredményei alapján javaslatokat teszünk a vállalat vezetősége számára a további fejlesztési lépések meghatározására és végrehajtására, hogy hosszú távon versenyképes maradjon és vonzó munkahelyet kínáljon a munkavállalók számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: karrierépítés, megoldások, multinacionális vállalatok menedzsment, munkatársi viszony, munkavállalók, munkáltató, túlóra
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet