Nagy István Zsombor (2024) A Robert Bosch vállalat munkáltatói márkastratégiája és annak hatása a munkavállalók elégedettségére. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Végleges_Szakdolgozat_2024_Bosch_QIQZLS.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 28.. Download (2MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat statuszarol.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nagy István Zsombor belső bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (230kB) |
|
PDF
Bírálat_Külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja a Robert Bosch vállalat munkáltatói márkaépítésének és munkavállalói elégedettségének elemzése és értékelése. Az elektronikai iparban tevékenykedő vállalat számára kiemelten fontos a munkavállalók elégedettségének és elkötelezettségének növelése, hogy versenyképes maradjon a munkaerőpiacon és vonzó munkáltatóként tekintsenek rá a potenciális jelentkezők.A dolgozat első részében áttekintést nyújtunk a munkáltatói márkaépítés elméleti alapjairól és jelentőségéről, valamint bemutatjuk a munkavállalói elégedettség és elkötelezettség fontosságát. Ezt követően részletesen elemezzük a Robert Bosch vállalat munkáltatói márkaépítésének folyamatát és az elégedettségi felmérések eredményeit.Az elégedettségi felmérések alapján megvizsgáljuk a munkavállalók véleményét a vállalat munkakörülményeiről, juttatásairól, vezetési gyakorlatairól és egyéb fontos tényezőkről. Az eredmények alapján azonosítjuk a vállalat erősségeit és gyengeségeit a munkavállalói elégedettség terén, és javaslatokat teszünk a továbbfejlesztési lehetőségekre.A dolgozat második részében részletesen elemezzük a javaslatokat és intézkedéseket, amelyek segíthetik a munkáltatói márkaépítés és munkavállalói elégedettség növelését a vállalaton belül. Kiemelt figyelmet fordítunk az olyan területekre, mint az otthoni munkavégzés lehetőségeinek bővítése, a rugalmas munkaidő bevezetése, a vezetői támogatás erősítése és az egészséges életmód támogatása.Végül összegzésként összegezzük a tanulmány fő megállapításait és javaslatait, valamint kiemeljük a munkáltatói márkaépítés és munkavállalói elégedettség fontosságát a Robert Bosch vállalat számára. A tanulmány eredményei alapján javaslatokat teszünk a vállalat vezetősége számára a további fejlesztési lépések meghatározására és végrehajtására, hogy hosszú távon versenyképes maradjon és vonzó munkahelyet kínáljon a munkavállalók számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | karrierépítés, megoldások, multinacionális vállalatok menedzsment, munkatársi viszony, munkavállalók, munkáltató, túlóra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |