Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül

Losonczi Emese (2024) Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül.pdf] PDF
Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 28..

Download (1MB)
[thumbnail of BIZALMAS NYILATKOZAT.pdf] PDF
BIZALMAS NYILATKOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (421kB)
[thumbnail of BGE-kulso-biralo-mesterkepzes_LosoncziEmese_szakdolgozat_20240601.pdf] PDF
BGE-kulso-biralo-mesterkepzes_LosoncziEmese_szakdolgozat_20240601.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Losonczi Emese MSc.pdf] PDF
Losonczi Emese MSc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (792kB)

Absztrakt (kivonat)

A diplomamunkám témája az integrált marketingkommunikáció és a Magne B6, vény nélkül kapható készítmény. Dolgozatomban definiálom az integrált marketingkommunikációt, majd a fejlődési szakaszait mutatom be. Ezt követően ismertetem, hogy az egészségügyi márkák életében milyen jelentősége van az IMK-nak (integrált marketingkommunikációnak). A szakdolgozat során megvizsgálom a magnéziumpiacot, annak főbb szereplőt, illetve a Magne B6 piaci helyzetét is.Szakdolgozatom kutatási témája: a Magne B6 marketingkommunikációja, márkastratégiája, illetve az eladást ösztönző eszközök vizsgálata. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy: „Hogyan befolyásolja a márkaérték és a hatékony márkakommunikáció a fogyasztói magatartást és megítélést?”Dolgozatom második felében a Magne B6 integrált marketingkommunikációs aktivitásait mutatom be és elemzem, ahol megvizsgálom a márka üzenetét, stratégiáját és célját 2022-re és 2023-ra. Diplomamunkám végén a kvalitatív (mélyinterjú) és a kvantitatív (online kérdőív) kutatásomban a fogyasztói magatartást vizsgálom a magnézium készítmények fogyasztásával kapcsolatban, illetve a gyógyszerreklámok hatását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: BCG mátrix, gyógyszeripar, gyógyszermarketing, integrált marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet