Losonczi Emese (2024) Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 28.. Download (1MB) |
|
PDF
BIZALMAS NYILATKOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (421kB) |
|
PDF
BGE-kulso-biralo-mesterkepzes_LosoncziEmese_szakdolgozat_20240601.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
Losonczi Emese MSc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (792kB) |
Absztrakt (kivonat)
A diplomamunkám témája az integrált marketingkommunikáció és a Magne B6, vény nélkül kapható készítmény. Dolgozatomban definiálom az integrált marketingkommunikációt, majd a fejlődési szakaszait mutatom be. Ezt követően ismertetem, hogy az egészségügyi márkák életében milyen jelentősége van az IMK-nak (integrált marketingkommunikációnak). A szakdolgozat során megvizsgálom a magnéziumpiacot, annak főbb szereplőt, illetve a Magne B6 piaci helyzetét is.Szakdolgozatom kutatási témája: a Magne B6 marketingkommunikációja, márkastratégiája, illetve az eladást ösztönző eszközök vizsgálata. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy: „Hogyan befolyásolja a márkaérték és a hatékony márkakommunikáció a fogyasztói magatartást és megítélést?”Dolgozatom második felében a Magne B6 integrált marketingkommunikációs aktivitásait mutatom be és elemzem, ahol megvizsgálom a márka üzenetét, stratégiáját és célját 2022-re és 2023-ra. Diplomamunkám végén a kvalitatív (mélyinterjú) és a kvantitatív (online kérdőív) kutatásomban a fogyasztói magatartást vizsgálom a magnézium készítmények fogyasztásával kapcsolatban, illetve a gyógyszerreklámok hatását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | BCG mátrix, gyógyszeripar, gyógyszermarketing, integrált marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |