Udvardy Áron László (2024) A fényképészet helyzete, marketingje, és az AI hatása a szakmára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Udvardy_Áron_lászlóIZU5WF_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Udvardy Áron László - külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (323kB) |
|
PDF
Udvardy Áron László_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fotógráfiának nagyon nagy szerepe van jelenleg az életünkben. A művészettől kezdve a marketingen át a telefonos fotózásig, mindenkire van valamilyen hatással. De fényképészet nem csak egy nagy szerepet hordoz, hanem egy átlagos dolog. Mindenkinél van már egy úgymond kamera a telefon keretében.Jelenleg a vizuális kommunikáció a legjelentősebb kommunikációs eszköze a fényképek. Mostanában a közösségi média miatt, a videó egyre nagyobb figyelmet kap, és sok tartalom mozgóképes anyagként készül első sorban, viszont a fényképeknek még így is nagyobb jelenléte van a vizuális kommunikációban.Szakdolgozati témámnak azért választottam a hazai fényképészetet, mert úgy gondolom érdemes közelebbről megnézni, összehasonlítani a nyugati országok helyzetével, és az AI megjelenése nagyon sok munkát érint, és ez a fotógráfiára is igaz. Én jelenleg fényképészként dolgozom így remélem tudok egy érdekes nézőponttal szolgálni a fényképészet világáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fotóművészet, fotópiac, hirdetések, közösségi média, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |