Végh-Szanics Dominika Enikő (2024) Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
VeghSzanicsDominikaEniko_BHGNZK_BGEKKK_diplomamunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Vegh-Szanics_Dominika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (63kB) |
|
PDF
szakdolgozat_elbiralas_BHGNZK_Végh-Szanics_Dominika_Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (458kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az online és offline borértékesítéshez kötődő marketingeszközök használatát és eredményességét vizsgálja, mind eladói mind pedig fogyasztói szemszögből. A dolgozat különös figyelmet fordít a borvásárlást befolyásoló tényezők vizsgálatára, valamint a vásárlást megelőző döntési folyamat feltérképezésére mind online, mind pedig offline térben. Vizsgálja továbbá, hogy az egyes borászatok milyen mértékben használják a különböző rendelkezésükre álló marketingeszközöket, mennyire tartják ezeket fontosnak, valamint, hogy melyik terület az, ahol még kiaknázatlan lehetőségeket látnak. Kiemelt figyelmet fordít továbbá az offline és online értékesítés és vásárlás megoszlásának vizsgálatára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bor, bormarketing, fogyasztói igények megismerése, marketingstratégiák, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |