Mihályi Lili (2024) Zeneiség a marketingben : Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZARODOLGOZAT - Mihalyi Lili.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Mihályi Lili_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (246kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing és a zene kapcsolata egy kevésbé kutatott, de annál fontosabb téma. A zene összeköti az embereket és segít kapcsolódni egyes témákhoz. Ennek az átfedésében készült az én szakdolgozatom. Szeretnék rámutatni arra, hogy a zene szerepe milyen meghatározó a reklámokban és a közösségi terekben egyaránt. A technológia adta lehetőségek tükrében alkalmunk nyílik belelátni a reklámzené hatásaiba. A pszichológia és a marketing összekapcsolásával a zene hatását mérhetjük. Az emberek zenei ízlése és a referenciák befolyásolhatják a vásárlási döntéseket és az adott márka iránti elkötelezettségüket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, pszichológia, reklámszociológia, reklámzene, zeneiség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |