Zeneiség a marketingben : Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével

Mihályi Lili (2024) Zeneiség a marketingben : Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZARODOLGOZAT - Mihalyi Lili.pdf] PDF
ZARODOLGOZAT - Mihalyi Lili.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mihályi Lili_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Mihályi Lili_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (246kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing és a zene kapcsolata egy kevésbé kutatott, de annál fontosabb téma. A zene összeköti az embereket és segít kapcsolódni egyes témákhoz. Ennek az átfedésében készült az én szakdolgozatom. Szeretnék rámutatni arra, hogy a zene szerepe milyen meghatározó a reklámokban és a közösségi terekben egyaránt. A technológia adta lehetőségek tükrében alkalmunk nyílik belelátni a reklámzené hatásaiba. A pszichológia és a marketing összekapcsolásával a zene hatását mérhetjük. Az emberek zenei ízlése és a referenciák befolyásolhatják a vásárlási döntéseket és az adott márka iránti elkötelezettségüket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, pszichológia, reklámszociológia, reklámzene, zeneiség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet