Czitor Kinga (2024) Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
O56DF3 Czitor Kinga szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
KI Czitor Kinga bírálat 202324 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (472kB) |
|
PDF
BA_B_Peregi_Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (786kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat bevezetőjében és háttérinformációként bemutatásra kerül, hogy milyen széleskörű és mély hatása van a marketingnek mindennapi életünkben, kiemelve az influencer marketing fontosságát és elterjedtségét. A szakdolgozat célja és fontossága a fogyasztói döntések befolyásolásának vizsgálata az influencer marketing által, különös tekintettel azok hitelességére és hatékonyságára. A kutatásom során azt vizsgálom, hogy az influencer marketing milyen mértékben befolyásolja a fogyasztók vásárlási döntéseit, és milyen tényezők teszik hatékonnyá. Emellett nagy hangsúlyt fektetek az influencerek hitelességére és a platformon való megjelenítésük módjára, valamint arra, hogy hogyan folyamodnak hozzájuk a fogyasztók a vásárlási döntéseik meghozatala során. Kutatási kérdéseim közé tartozik, hogy hogyan befolyásolja az influencer marketing a fogyasztók szépségápolási szokásait és döntéseit a digitális korban, valamint milyen tényezők játszanak szerepet az influencerek ajánlásainak elfogadásában vagy elutasításában. A kutatás módszertanának és felépítésének célja, hogy részletes információkat szolgáljon az influencer marketing hatásairól a szépségiparban, és azonosítsa azokat a mechanizmusokat és tényezőket, amelyek befolyásolják a vásárlói attitűdöket és viselkedésformákat ezen a területen. A kutatás eredményei nem csak elméleti szinten gazdagítják a tudományt, hanem gyakorlati szempontból is segítenek a vállalkozásoknak abban, hogy hatékonyan kihasználják digitális marketing eszközeiket és alkalmazkodjanak a fogyasztói elvárásokhoz a szépségiparban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéshozatal, influencer marketing, marketing, szépségipar, vásárlók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |