Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra

Czitor Kinga (2024) Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of O56DF3 Czitor Kinga szakdolgozat.pdf] PDF
O56DF3 Czitor Kinga szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KI Czitor Kinga bírálat 202324 tavasz.pdf] PDF
KI Czitor Kinga bírálat 202324 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (472kB)
[thumbnail of BA_B_Peregi_Adrienn.pdf] PDF
BA_B_Peregi_Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (786kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat bevezetőjében és háttérinformációként bemutatásra kerül, hogy milyen széleskörű és mély hatása van a marketingnek mindennapi életünkben, kiemelve az influencer marketing fontosságát és elterjedtségét. A szakdolgozat célja és fontossága a fogyasztói döntések befolyásolásának vizsgálata az influencer marketing által, különös tekintettel azok hitelességére és hatékonyságára. A kutatásom során azt vizsgálom, hogy az influencer marketing milyen mértékben befolyásolja a fogyasztók vásárlási döntéseit, és milyen tényezők teszik hatékonnyá. Emellett nagy hangsúlyt fektetek az influencerek hitelességére és a platformon való megjelenítésük módjára, valamint arra, hogy hogyan folyamodnak hozzájuk a fogyasztók a vásárlási döntéseik meghozatala során. Kutatási kérdéseim közé tartozik, hogy hogyan befolyásolja az influencer marketing a fogyasztók szépségápolási szokásait és döntéseit a digitális korban, valamint milyen tényezők játszanak szerepet az influencerek ajánlásainak elfogadásában vagy elutasításában. A kutatás módszertanának és felépítésének célja, hogy részletes információkat szolgáljon az influencer marketing hatásairól a szépségiparban, és azonosítsa azokat a mechanizmusokat és tényezőket, amelyek befolyásolják a vásárlói attitűdöket és viselkedésformákat ezen a területen. A kutatás eredményei nem csak elméleti szinten gazdagítják a tudományt, hanem gyakorlati szempontból is segítenek a vállalkozásoknak abban, hogy hatékonyan kihasználják digitális marketing eszközeiket és alkalmazkodjanak a fogyasztói elvárásokhoz a szépségiparban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéshozatal, influencer marketing, marketing, szépségipar, vásárlók
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet