Divós Lili (2024) Valós Szépség: Nők a szépségipari reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat végleges Divós Lili.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Divós Lili szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
|
PDF
Dívós Lili Bírálat FL-.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az életemnek mindig is fontos részét képezte a női szépség, már egészen kiskoromban illegettem magam a tükör előtt édesanyám ruhájában, de volt, hogy apukám cipőjébe bújtam, próbálgatva, hogy vajon melyik áll jobban. A barátnőimmel is cserélgettünk, így egészen korán megtapasztaltam, hogy a stílusok mennyire különbözőek, és, ami jól áll az egyikünknek, az a másikon nem biztos, hogy ugyanolyan jól mutat. Rájöttem nem csupán egy standard szépség létezik a világban, nem kell mindenkinek ugyanúgy kinéznie. Mindenkinek más a szép, hiszen a szépség szubjektív. De vajon mennyire? Mennyire befolyásolnak bennünket a külső tényezők? A modern társadalomban a média, a szépségipari reklámok, kiemelkedő szerepet játszanak a szépségideálok formálásában, a saját magunkról alkotott képben, vagy a női ábrázolás kialakításában. A reklámok nem csupán termékeket népszerűsítenek, hanem azt a kulturális üzenetet is közvetítik, amely azt sugallja számunkra, hogy hogyan értékeljük, vagy hogyan képzeljük el a női szépséget.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | nők, önbizalom, reklám, reklámkampányok, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |