Papp Júlia (2024) Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Papp Júlia Szakdolgozat 2024..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (724kB) |
|
PDF
Papp Júlia Szakdolgozat értékelése .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (78kB) |
|
PDF
opp_szervezetikomm.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (329kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az ügyfélkapcsolat sikerességének vizsgálata az alapvető célom a kutatásomban. Azszakdolgozatom célja egy átfogó szakirodalmi összefoglaló létrehozása, amely segíti azolvasót a témakör áttekintésében, beleértve az alapvető és új területeket, mint például amesterséges intelligencia szerepét az üzleti kapcsolatokban.A kutatás első részében az ügyfélkapcsolat alapjait vizsgálom, hogy megteremtsem amegfelelő kiindulópontot a további fejezetek számára. Az összegyűjtött fogalmak segítik az olvasót a könnyű visszatekintésben. A továbbiakban részletesen elemzem az ügyfélkapcsolatkialakulását, figyelmet fordítva a front-office és back-office jelentésére, valamint bemutatvaa fontosabb eseményeket és fejlődési szakaszokat.Az ügyfélkapcsolat formáinál hangsúlyozom a digitális eszközök fontosságát a kommunikáció felgyorsításában, ugyanakkor figyelmeztetek arra, hogy az elhanyagoltszemélyes interakciók negatívan befolyásolhatják a kapcsolatok minőségét. Az ügyfélbarátkommunikáció részletezése során kiemelem az asszertív és nonverbális kommunikáció szerepét a pozitív kapcsolatok kialakításában.A protokoll szempontjából történő üzleti helyzetek elemzésekor különös figyelmet fordítok akulturális különbségekre és az kellemetlen helyzetek elkerülésére szolgáló alapvető szabályokbemutatására. A mesterséges intelligencia aktuális témáját részletesen elemezve arra akövetkeztetésre jutottam, hogy bár potenciálisan sikeres tényező lehet az ügyfélkapcsolatban,még számos kihívással kell szembenéznie a problémamentes működés érdekében.A dolgozatom célját elértnek tartom, hiszen sikerült létrehoznom egy átfogó szakirodalmiösszefoglalót, amely bemutatja az ügyfélkapcsolathoz kapcsolódó alapvető témákat, ésrámutat az ezen területen szükséges készségekre. Fontos hangsúlyozni, hogy ezek a készségek értékesek mind az üzleti, mind a személyes életben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció az üzleti életben, kommunikációs eszközök, szervezeti kommunikáció, ügyfélkapcsolat, üzleti protokoll |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |