Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa

Papp Júlia (2024) Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Papp Júlia Szakdolgozat 2024..pdf] PDF
Papp Júlia Szakdolgozat 2024..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (724kB)
[thumbnail of Papp Júlia Szakdolgozat értékelése .pdf] PDF
Papp Júlia Szakdolgozat értékelése .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (78kB)
[thumbnail of opp_szervezetikomm.pdf] PDF
opp_szervezetikomm.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (329kB)

Absztrakt (kivonat)

Az ügyfélkapcsolat sikerességének vizsgálata az alapvető célom a kutatásomban. Azszakdolgozatom célja egy átfogó szakirodalmi összefoglaló létrehozása, amely segíti azolvasót a témakör áttekintésében, beleértve az alapvető és új területeket, mint például amesterséges intelligencia szerepét az üzleti kapcsolatokban.A kutatás első részében az ügyfélkapcsolat alapjait vizsgálom, hogy megteremtsem amegfelelő kiindulópontot a további fejezetek számára. Az összegyűjtött fogalmak segítik az olvasót a könnyű visszatekintésben. A továbbiakban részletesen elemzem az ügyfélkapcsolatkialakulását, figyelmet fordítva a front-office és back-office jelentésére, valamint bemutatvaa fontosabb eseményeket és fejlődési szakaszokat.Az ügyfélkapcsolat formáinál hangsúlyozom a digitális eszközök fontosságát a kommunikáció felgyorsításában, ugyanakkor figyelmeztetek arra, hogy az elhanyagoltszemélyes interakciók negatívan befolyásolhatják a kapcsolatok minőségét. Az ügyfélbarátkommunikáció részletezése során kiemelem az asszertív és nonverbális kommunikáció szerepét a pozitív kapcsolatok kialakításában.A protokoll szempontjából történő üzleti helyzetek elemzésekor különös figyelmet fordítok akulturális különbségekre és az kellemetlen helyzetek elkerülésére szolgáló alapvető szabályokbemutatására. A mesterséges intelligencia aktuális témáját részletesen elemezve arra akövetkeztetésre jutottam, hogy bár potenciálisan sikeres tényező lehet az ügyfélkapcsolatban,még számos kihívással kell szembenéznie a problémamentes működés érdekében.A dolgozatom célját elértnek tartom, hiszen sikerült létrehoznom egy átfogó szakirodalmiösszefoglalót, amely bemutatja az ügyfélkapcsolathoz kapcsolódó alapvető témákat, ésrámutat az ezen területen szükséges készségekre. Fontos hangsúlyozni, hogy ezek a készségek értékesek mind az üzleti, mind a személyes életben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció az üzleti életben, kommunikációs eszközök, szervezeti kommunikáció, ügyfélkapcsolat, üzleti protokoll
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet