Vízhányó Fanni Edit (2024) A trendek és kihívások szerepe a fogyasztói magatartásban, egy konkrét szolgáltatás példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Trendek és kihívások szerepe a fogyasztói magatartásban egy konkrét szolgáltatás példáján.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (948kB) |
|
Archive (ZIP)
Kérdőív.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2kB) |
|
PDF
Vízhányó Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a szakdolgozatban a fogyasztói magatartás kihívásairól lesz szó egy adott vállalatnál, ami szolgáltatásokat is biztosít. A cég nem mást, mint az Allianz Hungária Zrt, amely széles körű biztosítási és pénzügyi termékeket kínál ügyfeleinek világszerte. A fogyasztói magatartás elemzése és megértése kulcsfontosságú az ilyen jellegű szolgáltatók számára annak érdekében, hogy hatékonyan szolgálhassák ki ügyfeleiket és versenyképesek maradjanak a piacon. Az ügyfélviselkedés és elvárások dinamikusan változnak, amelyeket számos tényező befolyásol, például a technológiai fejlődés, a gazdasági környezet változásai, a demográfiai tendenciák és a piaci verseny. Ezek a változások jelentős hatással vannak az Allianz és hasonló szolgáltatók működésére és üzleti stratégiájára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketing, marketingstratégiák, mikrokörnyezet, trendek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |