Kertesi Bernadett Csenge (2024) Fenntarthatóság és gazdasági teljesítmény: vállalati stratégiák és a fogyasztói tudatosság fejlődése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kertesi_Csenge_VMFLZH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (966kB) |
|
PDF
Nyilatkozat_VMFLZH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
|
PDF
Kertesi Csenge.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (427kB) |
|
PDF
opp_körny_gazdtelj.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (319kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fenntarthatóság és zöld kommunikáció napjainkban kiemelkedő fontosságú a vállalatok és fogyasztók kapcsolatában. Szakdolgozatommal arra keresem a választ, hogy miként formálják a vállalatok a fogyasztói attitűdöket a környezetbarát kommunikációs eszközök alkalmazásával. Olyan megtévesztésre és manipulálásra alkalmas stratégiákat veszek górcső alá, mint például a zöldremosás, mikor a vállalatok téves információk átadásával próbálnak nagyobb bevételt szerezni. Elemzésem kiterjed a gazdasági dimenziókra is, értelmezve, hogyan formálódik a vállalati gazdasági teljesítmény a fenntarthatósági kommunikáció eredményeként. Megvizsgálom, hogy hogyan fejlődtek ezek a stratégiák az évek során, és mi vezetett a változásokhoz, hogy egy átfogó, értő képet kaphassak a témában. Azon túlmenően, hogy a hipotézisek a vállalatok fenntarthatósági és környezetvédelmi erőfeszítéseinek kihasználására irányulnak, azok eladásösztönző célokra történő felhasználásának megértésére is fókuszálok. Ezen kutatások összessége segít mélyebben megérteni, hogy hogyan manipulálhatják a vállalatok a fenntarthatóság és zöld kommunikáció eszközeit a fogyasztók, valamint a gazdaság formálása érdekében. A kérdések, melyeket felvetnek, kulcsfontosságúak a vállalati stratégiák és a fogyasztói tudatosság fejlődésének megértése szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, fenntarthatósági kommunikáció, kommunikáció, vállalati kommunikáció, zöld marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |