E-sport és Marketing

Szenner Alexander (2024) E-sport és Marketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of szagdolgozatkesz.pdf] PDF
szagdolgozatkesz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (520kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Szenner Alexander .pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Szenner Alexander .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)

Absztrakt (kivonat)

Az e-sport és a marketing kapcsolatának vizsgálata rendkívül fontos és időszerű téma, amelyet számos szempontból érdemes megközelíteni. Az e-sport gyorsan növekvő népszerűsége nem csupán a játékipart, hanem a marketinget is átalakította az elmúlt években.Az e-sport nem csupán egy újabb marketingcsatorna, hanem egy olyan világ, ahol a közösségi érzés és az innováció kulcsfontosságúak. A kutatás összefoglalásában megemlített következtetések és javaslatok segíthetnek a jövőbeli kutatások és a gyakorlati alkalmazások terén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: business marketing, célcsopor(tok), e-Sport, marketing, márka, márkahűség, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet