Szenner Alexander (2024) E-sport és Marketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
szagdolgozatkesz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (520kB) |
|
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Szenner Alexander .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az e-sport és a marketing kapcsolatának vizsgálata rendkívül fontos és időszerű téma, amelyet számos szempontból érdemes megközelíteni. Az e-sport gyorsan növekvő népszerűsége nem csupán a játékipart, hanem a marketinget is átalakította az elmúlt években.Az e-sport nem csupán egy újabb marketingcsatorna, hanem egy olyan világ, ahol a közösségi érzés és az innováció kulcsfontosságúak. A kutatás összefoglalásában megemlített következtetések és javaslatok segíthetnek a jövőbeli kutatások és a gyakorlati alkalmazások terén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, célcsopor(tok), e-Sport, marketing, márka, márkahűség, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |