Kis Bence Zoltán (2024) A bank háttérmunkálatai és a banki marketing: Az ügyfelekért és a fenntarthatóságért. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozatjavított.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (636kB) |
|
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Kis Bence Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban alaposan elemzem a banki háttérmunkálatok fontosságát, különös tekintettel a marketing online és offline eszközeire. Bemutatom ezek előnyeit és kihívásait, kiemelve az ügyfélélmény és a fenntarthatóság fontosságát. Az ügyfélélmény javítása kulcsfontosságú a versenyképesség és ügyfélhűség szempontjából, míg a fenntarthatóság kérdése egyre inkább előtérbe kerül a pénzintézetek tevékenységében. Az online eszközök lehetővé teszik a szélesebb közönség elérését és az interakció növelését, ugyanakkor az offline eszközök is fontosak maradnak az ügyfélkapcsolatok építésében. Azonosítom ezekben rejlő lehetőségeket a banki szektorban, és javaslatokat teszek a hatékonyabb működés és a versenyelőny elérésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankbiztonság, banki ügyfél, bankmarketing, fenntarthatóság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |