A bank háttérmunkálatai és a banki marketing: Az ügyfelekért és a fenntarthatóságért

Kis Bence Zoltán (2024) A bank háttérmunkálatai és a banki marketing: Az ügyfelekért és a fenntarthatóságért. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozatjavított.pdf] PDF
Záródolgozatjavított.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (636kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Kis Bence Zoltán.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Kis Bence Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (288kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban alaposan elemzem a banki háttérmunkálatok fontosságát, különös tekintettel a marketing online és offline eszközeire. Bemutatom ezek előnyeit és kihívásait, kiemelve az ügyfélélmény és a fenntarthatóság fontosságát. Az ügyfélélmény javítása kulcsfontosságú a versenyképesség és ügyfélhűség szempontjából, míg a fenntarthatóság kérdése egyre inkább előtérbe kerül a pénzintézetek tevékenységében. Az online eszközök lehetővé teszik a szélesebb közönség elérését és az interakció növelését, ugyanakkor az offline eszközök is fontosak maradnak az ügyfélkapcsolatok építésében. Azonosítom ezekben rejlő lehetőségeket a banki szektorban, és javaslatokat teszek a hatékonyabb működés és a versenyelőny elérésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, bankbiztonság, banki ügyfél, bankmarketing, fenntarthatóság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet