A sportkommunikáció különböző aspektusainak vizsgálata

Deli Réka (2024) A sportkommunikáció különböző aspektusainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2024_Deli Réka.pdf] PDF
Szakdolgozat 2024_Deli Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (698kB)
[thumbnail of Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása.pdf] PDF
Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (92kB)
[thumbnail of SZD.DeliReka.docx.pdf] PDF
SZD.DeliReka.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (418kB)

Absztrakt (kivonat)

Annak érdekében, hogy szakdolgozatom releváns témát dolgozzon fel és egy olyan kérdéskört járjak körbe, amely izgalmas, változatos mindemellett ott van a köztudatban, a sportot választottam. A legtöbb ember érintkezik valamilyen formában a témával. Van aki a képernyőn keresztül figyeli a sporteseményeket, van aki újságok és cikkek olvasásával zárkózik fel az aktualitásokkal kapcsolatban. Olyan ember is akad, aki hobbiként vagy akár hivatásként tekintenek a sportra. Így tehát számos formában jelenhet meg az emberek életében. Azt gondolom, hogy a mentális és a testi egészség érdekében, igazán fontos a sport szeretete, jelenléte a mindennapokban. Főképp a mai rohanó világban, amikor a pihenés és kikapcsolódás már nem is olyan egyszerű, hiszen ingerek ezrei érnek minket percről percre és a stressz már fiatal korban a mindennapok részese.A sport lehetőséget ad arra, hogy kitartást és türelmet tanuljunk, valamint teret biztosít arra, hogy feszegessük határainkat, maximalizáljuk lehetőségeinket. Ez a sokszínűség és változatosság ami igazán megfog benne, mindemellett képes tömegeket megmozgatni. Kevés olyan esemény, alkalom vagy rendezvény van amikor emberek ezrei képesek együtt szurkolni, feszülten figyelni vagy éppen osztozni a vereség utáni csalódottságban. A sportban megvan ez az erő.Szakdolgozatomban a sportkommunikáció különböző aspektusait szeretném megvizsgálni. Ez a témakör többtényezős, komplex összetétellel rendelkezik, lefedve a médiakommunikációt, a személyközi és szervezeti kommunikációt, valamint magába foglalja a sportkommunikációt támogató tevékenységeket is. Ezen területek megvizsgálása, körül járása után szeretném megállapítani azt - így hipotézisként megfogalmaztam - hogy jelenleg a közösségi média e az a kommunikációs csatorna – ellenben az offline eszközökkel és egyéb médiumokkal – ahol a leginkább van kapcsolódási lehetősége a sportolóknak, csapatoknak, szövetségeknek a szurkolókkal és mindenkivel aki kedveli, követi a sport világát. Mivel én is a sport követők és kedvelők táborát erősítem, így saját meglátásaim és tapasztalataimat is hasznosítani tudom dolgozatom írása során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, Offline, online marketing, sport, sportkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet