Deli Réka (2024) A sportkommunikáció különböző aspektusainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2024_Deli Réka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (698kB) |
|
PDF
Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
|
PDF
SZD.DeliReka.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB) |
Absztrakt (kivonat)
Annak érdekében, hogy szakdolgozatom releváns témát dolgozzon fel és egy olyan kérdéskört járjak körbe, amely izgalmas, változatos mindemellett ott van a köztudatban, a sportot választottam. A legtöbb ember érintkezik valamilyen formában a témával. Van aki a képernyőn keresztül figyeli a sporteseményeket, van aki újságok és cikkek olvasásával zárkózik fel az aktualitásokkal kapcsolatban. Olyan ember is akad, aki hobbiként vagy akár hivatásként tekintenek a sportra. Így tehát számos formában jelenhet meg az emberek életében. Azt gondolom, hogy a mentális és a testi egészség érdekében, igazán fontos a sport szeretete, jelenléte a mindennapokban. Főképp a mai rohanó világban, amikor a pihenés és kikapcsolódás már nem is olyan egyszerű, hiszen ingerek ezrei érnek minket percről percre és a stressz már fiatal korban a mindennapok részese.A sport lehetőséget ad arra, hogy kitartást és türelmet tanuljunk, valamint teret biztosít arra, hogy feszegessük határainkat, maximalizáljuk lehetőségeinket. Ez a sokszínűség és változatosság ami igazán megfog benne, mindemellett képes tömegeket megmozgatni. Kevés olyan esemény, alkalom vagy rendezvény van amikor emberek ezrei képesek együtt szurkolni, feszülten figyelni vagy éppen osztozni a vereség utáni csalódottságban. A sportban megvan ez az erő.Szakdolgozatomban a sportkommunikáció különböző aspektusait szeretném megvizsgálni. Ez a témakör többtényezős, komplex összetétellel rendelkezik, lefedve a médiakommunikációt, a személyközi és szervezeti kommunikációt, valamint magába foglalja a sportkommunikációt támogató tevékenységeket is. Ezen területek megvizsgálása, körül járása után szeretném megállapítani azt - így hipotézisként megfogalmaztam - hogy jelenleg a közösségi média e az a kommunikációs csatorna – ellenben az offline eszközökkel és egyéb médiumokkal – ahol a leginkább van kapcsolódási lehetősége a sportolóknak, csapatoknak, szövetségeknek a szurkolókkal és mindenkivel aki kedveli, követi a sport világát. Mivel én is a sport követők és kedvelők táborát erősítem, így saját meglátásaim és tapasztalataimat is hasznosítani tudom dolgozatom írása során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, Offline, online marketing, sport, sportkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |