Simon Zsigmond (2024) A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Simon Zsigmond Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (956kB) |
|
PDF
Simon Zsigmond_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (243kB) |
Absztrakt (kivonat)
Cím: A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra Dolgozatomban bemutatom a gyakorlati helyem, elemzem a vállalatot és vizsgálom a hűségprogramok hatását a fogyasztókra. Dolgozatom első felében bemutatom a gyakorlati helyem a Syngentát és mik is voltak az én feladataim. Ezt követően alaposan elemeztem a vállalatot a SWOT és a 4P alapján. Második felében a dolgozatomban ismertetem a hűségprogramok fajtáit és elemzem, hogy milyen hatással vannak a fogyasztókra ezek a programok. Ehhez készítettem egy kvantitatív kutatást is online kérdőíves formában. Végezetül a begyűjtött primer és szekunder információkat elemeztem és kiértékeltem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatgyűjtés, agrárpiac, ábraelemzés, hűségprogram, márkahűség, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |