A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra

Simon Zsigmond (2024) A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Simon Zsigmond Záródolgozat.pdf] PDF
Simon Zsigmond Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (956kB)
[thumbnail of Simon Zsigmond_bírálat.pdf] PDF
Simon Zsigmond_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (243kB)

Absztrakt (kivonat)

Cím: A Syngenta vállalat elemzése Swot és 4P alapján és a hűségprogramok hatása a fogyasztókra Dolgozatomban bemutatom a gyakorlati helyem, elemzem a vállalatot és vizsgálom a hűségprogramok hatását a fogyasztókra. Dolgozatom első felében bemutatom a gyakorlati helyem a Syngentát és mik is voltak az én feladataim. Ezt követően alaposan elemeztem a vállalatot a SWOT és a 4P alapján. Második felében a dolgozatomban ismertetem a hűségprogramok fajtáit és elemzem, hogy milyen hatással vannak a fogyasztókra ezek a programok. Ehhez készítettem egy kvantitatív kutatást is online kérdőíves formában. Végezetül a begyűjtött primer és szekunder információkat elemeztem és kiértékeltem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatgyűjtés, agrárpiac, ábraelemzés, hűségprogram, márkahűség, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:39
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet