Csík Patrícia Nelli (2024) Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Csík Patrícia Nelli KKK foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (166kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám a Nike vállalat marketingstratégiájának elemzését tartalmazza, amelynek első részében a sportruházat történetét, illetve a vállalat történelmi hátterét, célközönségét ismertettem. A dolgozat további részében az elméleti rész következett, amelyhez nélkülözhetetlen volt a különböző szakcikkek, szakirodalmak alapos vizsgálata, különösen a vállalat tevékenységére fókuszálva. Továbbá feltérképeztem a cég erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit, veszélyeit a SWOT elemzés alapján, majd a Porter féle 5 erő modellben bemutattam azokat a tényezőket, amelyek az iparági versenyhelyzet feltárását szolgálják. Ezt követően szemléltettem a legismertebb stratégiai elemzéssel, a BCG mátrix módszerével a vállalat termékeit, szolgáltatását a piaci részesedés és a piaci növekedés szerint. Dolgozatom befejező részét a primer kvantitatív kutatás része képezi, amelynek elemzése után a levont következtetéseket felhasználva fogalmaztam meg javaslataimat a vállalat sikerének növelése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, BCG mátrix, marketingstratégia, online marketing, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |