Strobl Noémi Bettina (2024) A Balance Home elemzése a 7P alapján. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Balance Home elemzése a 7P alapján.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Strobl Noémi_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (247kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájaként a szakmai gyarlóhelyemet fogom elemezni, tehát a Balance Home-ot, egy szolgáltatóhelyet, hotelt. Az elemzésemet elsősorban a 7P alapján fogom elvégezni, emellett még átfogóbb vizsgálatot is végzek a szálláshelyről. A dolgozatom legfőbb célja, hogy a jobban belelássak a szolgáltatásmarketing működésébe, abba, hogy a fogyasztók számára mi a fontos egy szálláshely kiválasztása során. Milyen erőforrások szükségesek egy ilyen szolgáltatóhely működésénél. A front, illetve back-Office kapcsolatába is szeretnék bepillantást nyerni, illetve a cég konkrét működését is szeretném elemezni. A dolgozatom végén, pedig javaslatot teszek, hogy mivel lehetne javítani a működésen, milyen fejlesztésekre lenne szükség. A 7P minden egyes részét külön kifejtettem önmagában a jelentését is illetve a választott szálláshely szolgáltatóra kiélezve is. Ezek eléréséhez elsősorban egy szekunder kutatást végzek, melyhez az interneten külföldi és belföldi cikkeket egyaránt használok emellett a témához kapcsolódó könyveket, szakirodalmat használok még segítségül. A dolgozatom második felében egy kvalitatív primer kutatást fogok végezni mélyinterjú formájában, ebben a cég működésének megismerése lesz a fő cél. Ezen kívül végezek egy kvantitatív primer kutatást, kérdőív formájában, mely a fogyasztókra koncentrál. A mélyinterjút a hotel igazgatójával fogom elvégezni, aki irányítja az itt folyó munkálatokat, összehangolja a back-Office és a front-Office működését, irányítja a dolgozókat, illetve beszállítókat. Ezáltal, úgy gondolom ő tudja a legátfogóbb képet nyújtani a szolgáltatóhely működéséről. A kérdőívem, pedig egy nyilvános, a fogyasztók igényeit felmérő kutatás lesz, aminél minél több kitöltő segítségével tudok reális képet kapni az igényekről. Végeztem egy SWOT elemzést is a hotelről, amit szintén részletesen elemeztem, emellett a felállított hipotéziseimet megerősítettem, illetve megcáfoltam a kutatások eredményei alapján. Mindhárom kutatást részletesen elemezni fogom, ezek segítenek majd felépíteni a dolgozat többi részét. Mindkét kutatás nagy segítség volt a dolgozatom elkészítéséhez és több különböző oldalról tudtam megvizsgálni az általam választott témát. Az mélyinterjú során a szolgáltatóhely oldaláról láttam jobban bele a témába, míg az online kérdőív segítségével a fogyasztói oldalt tudtam jobban megvizsgálni. Érdekes különbségeket tudtam felfedezni ezek segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, 7P modell, árak, SWOT-elemzés, szálláshely-szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |