Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében

Péter Bianka Dominika (2024) Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of 5.0 ZÁRÓDOLGOZAT_Péter Bianka Dominika_FQLS00.pdf] PDF
5.0 ZÁRÓDOLGOZAT_Péter Bianka Dominika_FQLS00.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Peter_Bianka_Dominika_belso_biralat_Konyves_Viktor_hitelesitett.pdf] PDF
Peter_Bianka_Dominika_belso_biralat_Konyves_Viktor_hitelesitett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (481kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a Business-to-Business piacok jellegzetességeit és az ezekre irányuló marketingkommunikáció fontosságát mutatja be és vizsgálja. Elemzem a B2B és B2C piac fő különbségeit, valamint bemutatom a nagykereskedelmi vállalatok marketingkommunikációs kihívásait az Inter Cars Hungária Kft. példáján keresztül. SWOT analízist és a 7P modellt alkalmazva összehasonlítom a vállalati kommunikációt a versenytársakéval, majd javaslatokat fogalmazok meg a hatékonyság növelésére.A választásom azért esett az Inter Cars Hungária Kft.-re, mert szakmai gyakorlatomat is itt tölthettem, illetve a szakmai gyakorlat időszakát megelőzően és jelenleg is a vállalatnál dolgozom, így lehetőségem nyílt a marketingfolyamatokat belülről áttekinteni és részt venni azok szervezésében és megvalósításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, kapcsolati marketing, online marketing, SWOT-elemzés, vállalatközi kapcsolatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet