Péter Bianka Dominika (2024) Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
5.0 ZÁRÓDOLGOZAT_Péter Bianka Dominika_FQLS00.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Peter_Bianka_Dominika_belso_biralat_Konyves_Viktor_hitelesitett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (481kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a Business-to-Business piacok jellegzetességeit és az ezekre irányuló marketingkommunikáció fontosságát mutatja be és vizsgálja. Elemzem a B2B és B2C piac fő különbségeit, valamint bemutatom a nagykereskedelmi vállalatok marketingkommunikációs kihívásait az Inter Cars Hungária Kft. példáján keresztül. SWOT analízist és a 7P modellt alkalmazva összehasonlítom a vállalati kommunikációt a versenytársakéval, majd javaslatokat fogalmazok meg a hatékonyság növelésére.A választásom azért esett az Inter Cars Hungária Kft.-re, mert szakmai gyakorlatomat is itt tölthettem, illetve a szakmai gyakorlat időszakát megelőzően és jelenleg is a vállalatnál dolgozom, így lehetőségem nyílt a marketingfolyamatokat belülről áttekinteni és részt venni azok szervezésében és megvalósításában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kapcsolati marketing, online marketing, SWOT-elemzés, vállalatközi kapcsolatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |