Tupi Bernadett (2024) A Kaméleon Reklám marketingkommunikációs tevékenységének szerepe a piaci pozíció megerősítésében. Külkereskedelmi Kar.
| ![Tupi Bernadett_szakdolgozat2024.pdf [thumbnail of Tupi Bernadett_szakdolgozat2024.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Tupi Bernadett_szakdolgozat2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
| ![Tupi Bernadett szakdolgozat értékelés.pdf [thumbnail of Tupi Bernadett szakdolgozat értékelés.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Tupi Bernadett szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (61kB) | 
| ![SZD.TupiBernadett.docx.pdf [thumbnail of SZD.TupiBernadett.docx.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF SZD.TupiBernadett.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) | 
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom első szakaszában ismertetem a marketingkommunikáció fogalomrendszerét és a marketingmix fejlődését. Ezt követően bemutatom a marketingkommunikációs eszközök lehetséges csoportosítását, stratégiák összehasonlítását, valamint kitérek a marketingügynökségek evolúciójára és szerepükre a fogyasztók befolyásolásában. A második szakaszban szekunder források segítségével foglalom össze a vállalattal kapcsolatos fontosabb tudnivalókat, információkat. A cégről versenytárs elemzést végzek, ennek keretében a Kaméleon Reklámot a Porter-féle öt erő modell és a SWOT-analízis segítségével vizsgálom. Mindemellett primer kutatást végzek a vállalat alkalmazottjaival fókuszcsoportos interjú formájában, hogy még mélyebb információkat szerezhessek a vállalati működés, fejlődés témakörében. Szakdolgozatom harmadik szakaszában a kutatási eredményeket foglalom össze, majd ezekből releváns következtetéseket vonok le.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | fókuszcsoport, marketing mix, marketingkommunikáció, Porter 5 erő modell, reklámügynökség, SWOT-elemzés | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 | 
| Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
