Tupi Bernadett (2024) A Kaméleon Reklám marketingkommunikációs tevékenységének szerepe a piaci pozíció megerősítésében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tupi Bernadett_szakdolgozat2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tupi Bernadett szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (61kB) |
|
PDF
SZD.TupiBernadett.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom első szakaszában ismertetem a marketingkommunikáció fogalomrendszerét és a marketingmix fejlődését. Ezt követően bemutatom a marketingkommunikációs eszközök lehetséges csoportosítását, stratégiák összehasonlítását, valamint kitérek a marketingügynökségek evolúciójára és szerepükre a fogyasztók befolyásolásában. A második szakaszban szekunder források segítségével foglalom össze a vállalattal kapcsolatos fontosabb tudnivalókat, információkat. A cégről versenytárs elemzést végzek, ennek keretében a Kaméleon Reklámot a Porter-féle öt erő modell és a SWOT-analízis segítségével vizsgálom. Mindemellett primer kutatást végzek a vállalat alkalmazottjaival fókuszcsoportos interjú formájában, hogy még mélyebb információkat szerezhessek a vállalati működés, fejlődés témakörében. Szakdolgozatom harmadik szakaszában a kutatási eredményeket foglalom össze, majd ezekből releváns következtetéseket vonok le.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fókuszcsoport, marketing mix, marketingkommunikáció, Porter 5 erő modell, reklámügynökség, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |