Dóczi Zsombor (2024) Egy nagyvárosi sportcsapat legnagyobb ellenfele: a XXI. század. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat 0510 KÉSZ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (508kB) |
|
PDF
DocziZsombor_szakdolgozatBiralat_TothAndrea2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (880kB) |
Absztrakt (kivonat)
A sport és a sportversenyek évezredek óta az elsőszámú szórakoztató formát jelentették az emberiségnek. Mindig nagy tömegeket mozgattak meg és a sportszervezeteknek szinte megkérdőjelezhetetlen volt a népszerűsége.Dolgozatomban azt kívánom körüljárni, hogy egy nagyvárosi sportcsapat hogyan tudja ezt a népszerűséget visszanyerni és fenntartani egy olyan korban, mikor a technológiai újítások naponta írják felül az évszázados szabályokat, a közönség figyelméért pedig az eddiginél sokkal többen, sokkal több módszerrel küzdenek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | jégkorong, marketing, márkaépítés, sport, sportfogyasztók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |