Egy nagyvárosi sportcsapat legnagyobb ellenfele: a XXI. század.

Dóczi Zsombor (2024) Egy nagyvárosi sportcsapat legnagyobb ellenfele: a XXI. század. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat 0510 KÉSZ.pdf] PDF
Záródolgozat 0510 KÉSZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (508kB)
[thumbnail of DocziZsombor_szakdolgozatBiralat_TothAndrea2024.pdf] PDF
DocziZsombor_szakdolgozatBiralat_TothAndrea2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (880kB)

Absztrakt (kivonat)

A sport és a sportversenyek évezredek óta az elsőszámú szórakoztató formát jelentették az emberiségnek. Mindig nagy tömegeket mozgattak meg és a sportszervezeteknek szinte megkérdőjelezhetetlen volt a népszerűsége.Dolgozatomban azt kívánom körüljárni, hogy egy nagyvárosi sportcsapat hogyan tudja ezt a népszerűséget visszanyerni és fenntartani egy olyan korban, mikor a technológiai újítások naponta írják felül az évszázados szabályokat, a közönség figyelméért pedig az eddiginél sokkal többen, sokkal több módszerrel küzdenek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: jégkorong, marketing, márkaépítés, sport, sportfogyasztók
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet