Ács Bianka (2024) ReGalaxy program bevezetése a Samsung Magyarországnál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
REGALAXY PROGRAM BEVEZETÉSE A SAMSUNG MAGYARORSZÁGNÁL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Ács Bianka_2024május.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
ÁCS BIANKA REGALAXY PROGRAM BEVEZETÉSE A SAMSUNG MAGYARORSZÁGNÁL.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (458kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztói elektronikai piacot jelenleg olyan jól bevált márkák uralják, mint az Apple, a Samsung, a Huawei vagy a Sony. A Samsungot a fogyasztói elektronikai cikkek világelsőjének tekintik, és számos magas minőségű terméket kínál a fogyasztóknak. Gyorsan meghódította a világ piacát, és a márka globálisan rendkívül népszerűvé vált. Az idő előrehaladtával azonban számos tényező befolyásolja a fogyasztói elektronikai piac további növekedését. A vállalatoknak alkalmazkodniuk kell ezekhez a változásokhoz, innovatívan és fenntartható módon kell cselekedniük, hogy kihasználják a növekedési lehetőségeket, és megfeleljenek a fogyasztók új igényeinek és elvárásainak. A Samsung Electronics Magyarországon elsőként 2023. február 1-jén indította útjára az új, fenntarthatóságra összpontosító ReGalaxy programot. Ennek az innovatív kezdeményezésnek a célja, hogy a korábbi szériás készülékeket a program keretén belül felújítsák és új életet adjanak nekik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, integrált marketing, marketing terv, marketingeszközök, stratégiai marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |