Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra

Seenger Dóra Réka (2024) Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra - Seenger Dóra Réka.pdf] PDF
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra - Seenger Dóra Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Seeng Dóra- Szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Seeng Dóra- Szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (95kB)
[thumbnail of KI Sieger Dóra bírálat 202324 tavasz.pdf] PDF
KI Sieger Dóra bírálat 202324 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)

Absztrakt (kivonat)

Diplomadolgozatomban bemutatom a digitális marketing eszközök hatását a fogyasztói vásárlási szokásokra. A digitális marketing eszközök jelentős mértékben formálják és alakítják a fogyasztói vásárlási szokásokat. Az online kampányok, közösségi média és célzott hirdetések lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy személyre szabott tartalmakkal érjék el a célcsoportjukat, ami hatékonyan befolyásolja a vásárlói döntéseket. A közösségi média platformokon folyó aktív kommunikáció és tartalommegosztás erősíti a fogyasztói kapcsolatokat, miközben az influencer marketing hiteles és elismert személyiségek által a márkák könnyebben elérhetik és meggyőzhetik a célcsoportjukat. Az interneten elérhető vélemények és értékelések könnyen hozzáférhetők, így a fogyasztók gyorsan és könnyedén tájékozódhatnak a kívánt termékekről és márkákról. A digitális térben való jelenlét lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy folyamatosan kapcsolatban legyenek a vásárlóikkal, erősítve a márkahűséget.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, e-mail marketing, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, influenszer marketing, marketing eszközök, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet