Kiszel-Karbunárin Alexandra (2024) Marketingstratégia felépítése és bemutatása a válság idején az Auchan Magyarország Kft. példáján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Kiszel-Karbunárin Alexandra - Marketingstratégia felépítése és bemutatása a válság idején az Auchan Magyarország Kft. példáján.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (559kB) |
|
PDF
Kiszel-Karbunárin Alexandra külső konzulens bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (198kB) |
|
PDF
Kiszel-Karbunárin Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témáját első sorban a jelenlegi munkahelyem, az Auchan Magyarország segítségével választottam ki. Sokszínű, kereskedelemmel foglalkozó vállalat, amely jelenleg hazánkban az egyik legnagyobb Hiper és Szupermarketeivel rendelkezik. Dolgozatomban többek között kitérek a történetére, amely egészen a Cora élelmiszerüzletláncig vezethető vissza, a marketingstratégia felépítésére a válság helyzet idején, hogy hogyan tudta megtartani a státuszát, jelenlegi versenytársaira, jövőbeni céljaira, és az alkalmazott marketing eszközökre is bővebben, mint például az edm, vagy a social media.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elemzés, marketing, marketing terv, marketingstratégiák, válság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |