Kiss Anna (2024) A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kiss Anna (UDHSX8) szakdolgozat - A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 27.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (327kB) |
|
PDF
Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (140kB) |
|
PDF
SZD.KissAnna.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (419kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a Decathlon Magyarország jelenlegi hűségprogramjának hatását vizsgálom a cég kiemelt célcsoportjaira. A célom, hogy megtudjam, hogy a vállalat két kiemelt közönségének milyen az alapvető megítélése a hűségprogramokkal kapcsolatban. Ezenkívül szeretném megtudni, hogy vajon a kevésbé sportos csoportot az aktivitáshoz nem köthető, a sportosat pedig az aktivitáshoz köthető pontgyűjtési lehetőségekkel tudja-e hatékonyan megszólítani a vállalat a programjában. Ahhoz, hogy ezt megtudjam, kvalitatív kutatási módszert, azon belül is fókuszcsoportos interjút alkalmaztam, mely során mindkét célcsoportot külön megkérdeztem a hűségprogrammal kapcsolatos véleményükről, ezen belül is a Decathlon és programjával kapcsolatos érzéseikről. A kutatás végén egyértelmű és meglepő választ kaptam a fent említett kérdéseimre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsopor(tok), fókuszcsoport, kvalitatív módszerek, márkahűség, sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |