A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira

Kiss Anna (2024) A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kiss Anna (UDHSX8) szakdolgozat - A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira.pdf] PDF
Kiss Anna (UDHSX8) szakdolgozat - A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 27..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (327kB)
[thumbnail of Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása.pdf] PDF
Szakdolgozat külső bíráló által történő elbírálása.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (140kB)
[thumbnail of SZD.KissAnna.docx.pdf] PDF
SZD.KissAnna.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (419kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a Decathlon Magyarország jelenlegi hűségprogramjának hatását vizsgálom a cég kiemelt célcsoportjaira. A célom, hogy megtudjam, hogy a vállalat két kiemelt közönségének milyen az alapvető megítélése a hűségprogramokkal kapcsolatban. Ezenkívül szeretném megtudni, hogy vajon a kevésbé sportos csoportot az aktivitáshoz nem köthető, a sportosat pedig az aktivitáshoz köthető pontgyűjtési lehetőségekkel tudja-e hatékonyan megszólítani a vállalat a programjában. Ahhoz, hogy ezt megtudjam, kvalitatív kutatási módszert, azon belül is fókuszcsoportos interjút alkalmaztam, mely során mindkét célcsoportot külön megkérdeztem a hűségprogrammal kapcsolatos véleményükről, ezen belül is a Decathlon és programjával kapcsolatos érzéseikről. A kutatás végén egyértelmű és meglepő választ kaptam a fent említett kérdéseimre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: célcsopor(tok), fókuszcsoport, kvalitatív módszerek, márkahűség, sport
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet