Székely Hanna (2024) Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Székely Hanna_Takács Brigitta_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (150kB) |
|
PDF
Székely Hanna_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájának egy vitathatatlanul aktuális témát választottam, amely a hétköznapjainkon minden platformon és formában körülvesz minket. Vizsgálom magát az influencermarketinget és annak a fogyasztók döntéshozatalára mért hatását, kitérve a reklámpszichológia nyújtotta tudatalatti kérdésekre, a fiatalabb generációt érő befolyásra, illetve a pandémia általi recesszióra. Kellő nehézséget okoz megtalálni azt a marketingtechnikát, amivel effektíven és minél burkoltabban lehet megjeleníteni a hirdetéseket. A marketingstratégiák kiválasztása során szem előtt kell tartani a termékelhelyezést, a tartalommarketinget, és az influencermarketinget, melyeknek központjában egyértelműen a fogyasztók folyamatos és zavartalan befolyásolása áll. Mind a közösségi oldalak, mind a márkák ráeszméltek arra, hogy online rendkívül hatékonyan lehet a fogyasztókkal kommunikálni, hiszen e módon mérhető, hogy a vállalatok marketingtevékenysége és annak ráfordítása mennyi kattintást és vásárlást eredményez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztói magatartás, influencermarketing, közösségi média, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |