Holinszky Teodóra (2024) A Whirlpool Magyarország Kft. Digitális kommunikációs kampányainak elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Holinszky Teodóra_A Whirlpool Magyarország Kft. digitális kommunikációs kampányainak elemzése__Záródolgozat_BGE_KKK_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 30.. Download (2MB) |
|
PDF
Nyilatkozat-Záródolgozat bizalmas kezelése_Holinszky Teodóra_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (62MB) |
|
PDF
Bírálat Holinszky Teodóra 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (435kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális kommunikáció és az online jelenlét kulcsfontosságú tényezővé vált a vállalatok sikerében. Kutatásom során részletesen elemeztem a Whirlpool Magyarország Kft. digitális kommunikációs kampányait, kiemelve a 2023-as év kampányának jelentőségét és elért eredményeit. Az elméleti áttekintés a digitális kommunikáció megjelenését és hatását vizsgálta a vállalatokra, különös tekintettel az online térben megjelenő eszközökre és platformokra. Emellett bemutattam a Whirlpool-t, mint vállalatot és márkát, illetve vizsgáltam a hazai kis- és nagy háztartási gépek piacát is. A kutatás fókuszában a digitális marketing eszközök álltak, beleértve a közösségi média platformokat és az influenszer-marketinget. Az elemzés során kiderült, hogy a Whirlpool sikeresen alkalmazta ezen eszközöket, növelve ezzel az online láthatóságát és a fogyasztók bizalmát. A primer kutatás során a Whirlpool marketingigazgatójával készült mély-interjú mélyebb betekintést nyújtott a vállalat kommunikációs stratégiájába és jövőbeli terveibe. A kutatás eredményeként fontos következtetésekre jutottam, melyek alapján javaslatokat fogalmaztam meg a Whirlpool számára a jövőbeli kampányokhoz. Ezek közé tartozik az adat-vezérelt marketingstratégia továbbfejlesztése, az influenszer-marketing újítása, valamint a kreatív és innovatív megközelítések alkalmazása a kommunikációs gyakorlatban. A javaslatok célja a vállalat online jelenlétének további erősítése és a fogyasztói elkötelezettség növelése. A kutatás eredményei alapján megállapítható, hogy a Whirlpool hatékonyan állította össze kampánystratégiáját, és jelentős, mérhető eredményeket ért el a digitális kommunikációs területen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális kommunikáció, kampányok, marketing-kampány, online kommunikáció, online kommunikációelmélet, vállalati marketing stratégiák, Whirlpool |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |