Veszelovszki Vivien (2024) Online marketingkommunikáció szerepe a személyi jövedelemadó 1% felajánlás időszakában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Veszelovszki Vivien_SYNV65.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
VV szakdolgozat bírálat DK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (435kB) |
|
PDF
Veszelovszki Vivien.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a személyi jövedelemadó 1% felajánlás és az online marketingkommunikáció kapcsolatának vizsgálata volt. Kétfajta kutatást végeztem el annak érdekében, hogy átfogóbb képet kapjak a tapasztalatokról, véleményekről, egyrészt a potenciális felajánlók, másrészt az online marketinggel foglalkozó szakértők oldaláról.Szekunder kutatásom során ismertettem az online marketing főbb részeit, a nonprofit szervezetek jellemzőit és fajtáit, valamint a személyi jövedelemadó általános tulajdonságait. Primer kutatásomat interjúkkal kezdtem, először szakmai szemszögből mutattam be az online marketingkommunikációt, azon belül is főleg az online marketingkampányok megvalósulását, a megkérdezettek által használt felületeket, azok beállításait, előnyeit, hátrányait és a bennük rejlő potenciált elsősorban a civil szervezetek számára. Ezután végeztem el a kvantitatív kutatásomat kérdőív formájában, főként olyan személyeket megkérdezve, akik ismerik a kérdőívben említett alapítványok valamelyikét és szoktak rendelkezni adójuk 1%-áról. Így megtudhattam, hogy döntésüket miként befolyásolja az említett civil szervezetek online jelenléte.A civil szervezetek olyan tevékenységet folytatnak, ami elengedhetetlen részét képezi a társadalomnak. Legyen szó az egészségügyi ellátás javításáról, állatmentésről, elesettek segítéséről, egyházi szervezetekről, amelyek mind hozzájárulnak a társadalmi jóllét minőségének növeléséhez. A megfelelő működésükhöz szükségük van az emberek támogatására, felajánlására, így a civil szervezetek számára a személyi jövedelemadó 1%-ának felajánlása rendkívül fontos időszak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | civil szervezetek, marketingkommunikáció, nonprofit szervezet(ek), online hirdetés, online marketing, reklámtevékenység, személyi jövedelemadó, SZJA 1% |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |