Online marketingkommunikáció szerepe a személyi jövedelemadó 1% felajánlás időszakában

Veszelovszki Vivien (2024) Online marketingkommunikáció szerepe a személyi jövedelemadó 1% felajánlás időszakában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Veszelovszki Vivien_SYNV65.pdf] PDF
Szakdolgozat_Veszelovszki Vivien_SYNV65.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of VV szakdolgozat bírálat DK.pdf] PDF
VV szakdolgozat bírálat DK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (435kB)
[thumbnail of Veszelovszki Vivien.pdf] PDF
Veszelovszki Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témája a személyi jövedelemadó 1% felajánlás és az online marketingkommunikáció kapcsolatának vizsgálata volt. Kétfajta kutatást végeztem el annak érdekében, hogy átfogóbb képet kapjak a tapasztalatokról, véleményekről, egyrészt a potenciális felajánlók, másrészt az online marketinggel foglalkozó szakértők oldaláról.Szekunder kutatásom során ismertettem az online marketing főbb részeit, a nonprofit szervezetek jellemzőit és fajtáit, valamint a személyi jövedelemadó általános tulajdonságait. Primer kutatásomat interjúkkal kezdtem, először szakmai szemszögből mutattam be az online marketingkommunikációt, azon belül is főleg az online marketingkampányok megvalósulását, a megkérdezettek által használt felületeket, azok beállításait, előnyeit, hátrányait és a bennük rejlő potenciált elsősorban a civil szervezetek számára. Ezután végeztem el a kvantitatív kutatásomat kérdőív formájában, főként olyan személyeket megkérdezve, akik ismerik a kérdőívben említett alapítványok valamelyikét és szoktak rendelkezni adójuk 1%-áról. Így megtudhattam, hogy döntésüket miként befolyásolja az említett civil szervezetek online jelenléte.A civil szervezetek olyan tevékenységet folytatnak, ami elengedhetetlen részét képezi a társadalomnak. Legyen szó az egészségügyi ellátás javításáról, állatmentésről, elesettek segítéséről, egyházi szervezetekről, amelyek mind hozzájárulnak a társadalmi jóllét minőségének növeléséhez. A megfelelő működésükhöz szükségük van az emberek támogatására, felajánlására, így a civil szervezetek számára a személyi jövedelemadó 1%-ának felajánlása rendkívül fontos időszak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: civil szervezetek, marketingkommunikáció, nonprofit szervezet(ek), online hirdetés, online marketing, reklámtevékenység, személyi jövedelemadó, SZJA 1%
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet