A mesterséges intelligencia hatása a közösségi médiára – avagy felválthatja-e a marketingesek munkáját a mesterséges intelligencia?

Tóth Noémi (2024) A mesterséges intelligencia hatása a közösségi médiára – avagy felválthatja-e a marketingesek munkáját a mesterséges intelligencia? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Tóth_Noémi_2024.pdf] PDF
Szakdolgozat_Tóth_Noémi_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Toth Noemi szakdolgozat biralat kulso.pdf] PDF
Toth Noemi szakdolgozat biralat kulso.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (421kB)
[thumbnail of Tóth Noémi.pdf] PDF
Tóth Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (621kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom fő témája, hogy felválthatja-e a marketingesek munkáját a mesterséges intelligencia. Az MI által készített hirdetések rugalmasabban és gyorsabban alkalmazkodnak a változó fogyasztói igényekhez és trendekhez, mivel képesek nagy mennyiségű adatot feldolgozni és azonnal reagálni a piaci változásokra. Az intelligens algoritmusok elemzik a felhasználói viselkedést és visszajelzéseket, így képesek testre szabni és optimalizálni a hirdetéseket annak érdekében, hogy azok hatékonyan célozzák meg és vonzzák az aktuális fogyasztói igényekhez igazodó közönséget. A mesterséges intelligencia változást hoz a munkaerőpiacon, a marketing területén dolgozók nem lesznek teljesen felválthatók gépek által. Az emberi kreativitás, érzelmi intelligencia és stratégiai gondolkodás olyan elemek, amelyeket egyelőre nem képesek helyettesíteni a gépek. Azonban a mesterséges intelligencia segítségével a marketingesek képesek lesznek hatékonyabban kihasználni az adatokat és optimalizálni a kampányokat, ezáltal növelve a vállalati hatékonyságot és versenyképességet a digitalizáció korában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális technológia, közösségi média, mesterséges intelligencia, online marketing, technológiai fejlődés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet