Abonyi-Tóth Réka (2024) Az online marketing eszközei és lehetőségei orvostechnikai eszközök esetén. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az online marketing eszközei és lehetőségei orvostechnikai eszközök esetén.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (932kB) |
|
PDF
Biralat_Abonyi-Toth_Reka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban az online marketing eszközeit és lehetőségeit vizsgáltam orvostechnikai eszközök esetén. Kutatásom témáját a folyamatos technológiai fejlődés ihlette, mely hatással van életünkre. Ez a fejlődés egy új fejezetet nyitott a marketing történetében is, ahogy a digitális világ meghódította a fogyasztókat, formálva ezzel a vásárlói szokásokat, viselkedést és trendeket. A vállalatoknak és marketingeseknek nem csak gyorsan kell alkalmazkodniuk a gyorsan változó online világhoz, hanem kézbe kell venni az irányítást és tudatosan használni saját előnyükre. A technológia fejlődése minden további ágazatot érint. Záródolgozatomban én az egészségiparra koncentráltam, pontosabban az orvostechnikai eszközökre. Záródolgozatom kutatási célja, hogy átfogó képet mutassak be az online marketingről és eszközeiről, az orvostechnikai eszközökről és szabályozásaikról, valamint célja a marketingben és online marketingben rejlő lehetőségek feltárása az egészségiparban, egy olyan vállalatnál, amely orvostechnikai eszközöket gyárt és forgalmaz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | online marketing, online marketing eszközök, orvostechnika, orvostechnikai eszköz, technológiai fejlődés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |