Czipe Edina (2024) A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kulsobiralat_SZAKDOLGOZAT_CZE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (33kB) |
|
PDF
Czipe Edina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (797kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájának a bormarketinget választottam és azon belül megvizsgálom, hogy a bormarketing milyen hatással van a fogyasztói magatartásra.Szeretném bemutatni a marketingeszközöket, illetve részletesebben a bormarketing eszközeit és bizonyítani annak hatékonyságát. Bepillantást nyújtani a marketing világának azon részében, ahol világossá válik, hogy a megfelelő marketing segítségével milyen mértékben befolyásolható a fogyasztó.A szakdolgozatom gyakorlati következtetéseit az általam készített online kérdőíves kvantitatív kutatás támasztja alá. A kutatásaim alapján levonom következtetéseimet, és bemutatom, hogy melyek azok a tényezők, amelyek befolyásolják a fogyasztót borválasztás során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, bor, borászat, borkultúra, bormarketing, borturizmus, eseménymarketing, fogyasztói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |