A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra

Czipe Edina (2024) A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra.pdf] PDF
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kulsobiralat_SZAKDOLGOZAT_CZE.pdf] PDF
Kulsobiralat_SZAKDOLGOZAT_CZE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (33kB)
[thumbnail of Czipe Edina.pdf] PDF
Czipe Edina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (797kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témájának a bormarketinget választottam és azon belül megvizsgálom, hogy a bormarketing milyen hatással van a fogyasztói magatartásra.Szeretném bemutatni a marketingeszközöket, illetve részletesebben a bormarketing eszközeit és bizonyítani annak hatékonyságát. Bepillantást nyújtani a marketing világának azon részében, ahol világossá válik, hogy a megfelelő marketing segítségével milyen mértékben befolyásolható a fogyasztó.A szakdolgozatom gyakorlati következtetéseit az általam készített online kérdőíves kvantitatív kutatás támasztja alá. A kutatásaim alapján levonom következtetéseimet, és bemutatom, hogy melyek azok a tényezők, amelyek befolyásolják a fogyasztót borválasztás során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, bor, borászat, borkultúra, bormarketing, borturizmus, eseménymarketing, fogyasztói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet