Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét: Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?

Bognár Kinga (2024) Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét: Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bognár Kinga Szakdolgozat.pdf] PDF
Bognár Kinga Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (121kB)
[thumbnail of Bognár Kinga.pdf] PDF
Bognár Kinga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai digitális korban a gasztronómiai ágazat jelentős változásokon megy keresztül a működés és a fogyasztókkal való kapcsolattartás terén, ami nagyrészt a közösségi médiaplatformok elterjedésének köszönhető. Ezek a platformok a modern társadalom szerves részévé váltak, alakítják a fogyasztói magatartást és befolyásolják mindennapi életünk különböző aspektusait. A gasztronómiai vállalkozások számára a közösségi platformokon való erőteljes jelenlét már nem csak lehetőség, hanem szükségszerűség az egyre élesebb versenypiacon való boldoguláshoz. A közösségi média térnyerése alapjaiban változtatta meg azt a módot, ahogyan a gasztronómiai vállalkozások interakcióba lépnek közönségükkel. Ezek a platformok dinamikus terekként szolgálnak a vállalkozások számára, ahol valós időben kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel, információkat oszthatnak meg és gyorsan reagálhatnak a visszajelzésekre. Az Instagramhoz méltó ételfotóktól az élő közvetítésekig, egyre több vállalkozás használja ki a közösségi médiát, hogy megragadja és elcsábítsa célközönségét, elősegítve a vendégkör építését és forgalom növelését. Ezenkívül a közösségi média platformok kulcsszerepet játszanak a fogyasztói preferenciák kialakításában és az étkezési döntések befolyásolásában. Az olyan platformok, mint az Instagram és a Facebook mindenütt jelen vannak, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy új éttermeket fedezzenek fel, különféle konyhák fogásait kóstolják meg és megosszák étkezési élményeiket a digitális közönséggel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: étterem, gasztronómia, közösségi média, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet