Pásztor Andor (2024) Kelet-Közép Európa közlekedéspolitikai fejlesztései 2004 óta. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Pásztor_Andor_dyoda1_szd_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Pásztor Andor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (124kB) |
|
PDF
Pásztor Andor külső konzulensi bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
Hipotézisemben kiinduló példának Magyarországot veszem alapul, és ehhez viszonyítom a többi ország helyzetét. Területileg azért különleges ez az országcsoport, mivel egy érdekszférába tartoznak, a 2004-es európai csatlakozást megelőzően is évszázadokra visszanyúló közös történelmük és integrációjuk volt. Meglátásom szerint a nyugat-európai országoktól mindannyian lemaradtak a közlekedés fejlettsége terén.Az olvasó betekintést kaphat abba, hogy a visegrádi országok törekvéseit milyen mértékben és hogyan támogatta az Európai Unió. Szeretnék rávilágítani, fejlesztési lehetőségekre, valamint egy jövőképet nyújtani arról, hogy milyen tervek/kilátások valósulhatnak meg 2030-ig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Csehország, EU közlekedéspolitika, Lengyelország, Magyarország, visegrádi országok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |