Kelet-Közép Európa közlekedéspolitikai fejlesztései 2004 óta

Pásztor Andor (2024) Kelet-Közép Európa közlekedéspolitikai fejlesztései 2004 óta. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pásztor_Andor_dyoda1_szd_2024.pdf] PDF
Pásztor_Andor_dyoda1_szd_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Pásztor Andor.pdf] PDF
Pásztor Andor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (124kB)
[thumbnail of Pásztor Andor külső konzulensi bírálata.pdf] PDF
Pásztor Andor külső konzulensi bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

Hipotézisemben kiinduló példának Magyarországot veszem alapul, és ehhez viszonyítom a többi ország helyzetét. Területileg azért különleges ez az országcsoport, mivel egy érdekszférába tartoznak, a 2004-es európai csatlakozást megelőzően is évszázadokra visszanyúló közös történelmük és integrációjuk volt. Meglátásom szerint a nyugat-európai országoktól mindannyian lemaradtak a közlekedés fejlettsége terén.Az olvasó betekintést kaphat abba, hogy a visegrádi országok törekvéseit milyen mértékben és hogyan támogatta az Európai Unió. Szeretnék rávilágítani, fejlesztési lehetőségekre, valamint egy jövőképet nyújtani arról, hogy milyen tervek/kilátások valósulhatnak meg 2030-ig.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi tanulmányok

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Csehország, EU közlekedéspolitika, Lengyelország, Magyarország, visegrádi országok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet