Simán Roxána (2024) Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Siman Roxana_DJ5 BCJ_ KM_Marketingkommunikáció.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Biralat_Siman_Roxana.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
|
PDF
Simán Roxána külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (584kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja az, hogy bemutassam, mennyire fontos a felhasználók által generált tartalom (UGC) az influenszer marketing mellett, különösen amikor a legfiatalabb vásárlói rétegeket, azaz a Z és Y generációkat célozzuk meg. Kutatásom során valamennyi korosztályt elemeztem, de különös figyelmet fordítottam a fiatalabb fogyasztókra. Vizsgálataim során arra kerestem a választ, hogy az influenszerek és a UGC milyen befolyással bírnak a különböző fogyasztói csoportokra, és ezáltal mely stratégiák lehetnek hatékonyak a vállalatok számára a marketingkommunikációs tevékenységeik során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | direkt marketing, influenszer, marketingeszközök, marketingkommunikáció, UGC |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |