Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban

Simán Roxána (2024) Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Siman Roxana_DJ5 BCJ_ KM_Marketingkommunikáció.pdf] PDF
Siman Roxana_DJ5 BCJ_ KM_Marketingkommunikáció.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Biralat_Siman_Roxana.pdf] PDF
Biralat_Siman_Roxana.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)
[thumbnail of Simán Roxána külső bírálat.pdf] PDF
Simán Roxána külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (584kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja az, hogy bemutassam, mennyire fontos a felhasználók által generált tartalom (UGC) az influenszer marketing mellett, különösen amikor a legfiatalabb vásárlói rétegeket, azaz a Z és Y generációkat célozzuk meg. Kutatásom során valamennyi korosztályt elemeztem, de különös figyelmet fordítottam a fiatalabb fogyasztókra. Vizsgálataim során arra kerestem a választ, hogy az influenszerek és a UGC milyen befolyással bírnak a különböző fogyasztói csoportokra, és ezáltal mely stratégiák lehetnek hatékonyak a vállalatok számára a marketingkommunikációs tevékenységeik során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, influenszer, marketingeszközök, marketingkommunikáció, UGC
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet