Szabó Gergő Zsolt (2024) Induló vállalkozások social media marketingje, az önmarketing. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat AK1FAE Szabó Gergő Zsolt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Külső Bírálat_AK1FAE_scan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (106kB) |
|
PDF
KI Szabó Gergő Zsolt bírálat 202324 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (470kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom első felében kitértem arra, hogy hogyan is alakult ki a közösségi média, mi a története és kialakulásának háttere. Kitértem azokra a személyekre is akik főbb úttőrői voltak a Social Media kialakulásának. Ezt követően vizsgáltam a főbb közösségi felületek statisztikai hátterét illetve mutatószámait. Mivel dolgozatom induló vállalkozások marketingjéről, különös tekintettetl saját vállalkozásomra, szól így taglaltam, hogyan, mely felületeken érdemes elindulni. Zenei vállalozásokról lévén szó, STEEP, SWOT elemzésekkel és Persona készítéssel határoztam meg saját vállalkozásom lehetőségeit, helyzetét. Célcsoport meghatározása során pedig bemutatttam, mire érdemes odafigyelnie egy induló zenei válllakozásnak. Mivel fontosnak tartom az önmarketinget kifejezetten zenei vállalkozások esetén, így taglaltam ennek elemeit és megvalósulását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elemzés(ek), marketing, Persona, Social media, steep, SWOT-elemzés, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |