Csomagolásmarketing

Szabó Janka (2024) Csomagolásmarketing. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szabó_Janka_Szakdolgozat.pdf] PDF
Szabó_Janka_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of BGE_Szabo Janka_diplomadolgozat biralat_2024_Hermann Zs.pdf] PDF
BGE_Szabo Janka_diplomadolgozat biralat_2024_Hermann Zs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of SzaboJanka_Ertekeles_TurcsanTunde_2024.05.31.pdf] PDF
SzaboJanka_Ertekeles_TurcsanTunde_2024.05.31.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakirodalmi áttekintés során definiáltam a csomagolás típusait és funkcióit, és hangsúlyoztam a körkörös életciklus fontosságát. Bemutattam a csomagolás szerepét a vállalati identitásban, a márkastratégiában a kommunikációs politikában, a trade marketingben és az eladóhelyen. Ismertettem a csomagolási trendeket, továbbá elemeztem az FMCG termékeket, különös hangsúlyt fektetve az édességek és snackek kategóriájára. Végül primer kutatást végeztem online kérdőívvel és mélyinterjúkkal, hogy feltérképezzem csomagolási trendek hatását a vásárlói preferenciákra és döntési folyamatokra az édesség- és snack kategóriában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: csomagolás, fmcg, marketing, trend, vásárlási döntés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet