Szabó Janka (2024) Csomagolásmarketing. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szabó_Janka_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
BGE_Szabo Janka_diplomadolgozat biralat_2024_Hermann Zs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
SzaboJanka_Ertekeles_TurcsanTunde_2024.05.31.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakirodalmi áttekintés során definiáltam a csomagolás típusait és funkcióit, és hangsúlyoztam a körkörös életciklus fontosságát. Bemutattam a csomagolás szerepét a vállalati identitásban, a márkastratégiában a kommunikációs politikában, a trade marketingben és az eladóhelyen. Ismertettem a csomagolási trendeket, továbbá elemeztem az FMCG termékeket, különös hangsúlyt fektetve az édességek és snackek kategóriájára. Végül primer kutatást végeztem online kérdőívvel és mélyinterjúkkal, hogy feltérképezzem csomagolási trendek hatását a vásárlói preferenciákra és döntési folyamatokra az édesség- és snack kategóriában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | csomagolás, fmcg, marketing, trend, vásárlási döntés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |