Töreki Tilda (2024) Reklámzenék hatásának vizsgálata, különös tekintettel a generációs különbségekre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT - TÖREKI TILDA 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Töreki Tilda_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
toreki_tilda_szakdolgozati_ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (164kB) |
Absztrakt (kivonat)
A zene már régóta része életünknek, de kevésbé vesszük észre, hogy más, mint pusztán szórakoztatás. A zene hat ránk, motivál, emlékezetes pillanatokat idéz fel, és kifejezi az érzéseinket.De mi a helyzet, amikor a zene reklámkampányok része lesz? Hogyan befolyásolja ez a döntéseinket? Mennyire fontos a szöveg vagy maga a zene a reklám hatékonysága szempontjából? Az auditív vagy a vizuális elemek hatnak-e erősebben? És vajon különféleképpen hatnak más és más generációkra?Az elméleti megközelítések mellett saját kutatásom során fókuszcsoportokat alkalmaztam, hogy különböző generációk reakcióit elemezzem a témával kapcsolatban. Ezek alapján a Baby Boomer, X és Y generáció egészen hasonlóan vélekedik a reklámok és reklámfilmek szerepéről, mint a Z generáció, mindazonáltal egy átfogóbbb stratégia megalkotásához mélyrehatóbb elemzésekre van szükség.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | audiovizuális médiumok, generációk, marketingkommunikáció, reklám, reklámzene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |