A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben

Biró Szilvia (2024) A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Biró Szilvia_szakdolgozat.pdf] PDF
Biró Szilvia_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Biró Szilvia_külső-konzulens-bírálat.pdf] PDF
Biró Szilvia_külső-konzulens-bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (92kB)
[thumbnail of Biró Szilvia.pdf] PDF
Biró Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

Már kiskorom óta szívügyem a festészet, így nem volt kérdés, hogy a szakdolgozatom fő témája egy ehhez kapcsolódó digitális vállalkozás létrehozása lesz. Vállalkozásom hidat épít az amatőr művészek, valamint az eredeti kincsekre vágyó emberek között, tehát bármilyen művész szabadon értékesítheti munkáját a platformon. Szakdolgozatomban az egyelőre csak megálmodott online galériám marketingstratégiáját mutatom be, illetve vizsgálom meg az amatőr művészek által készített művek keresletét a magyar piacon az online térben, amelyet egy primer kutatás segítségével valósítok meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, ábrák, e-marketing - elektronikus marketing, marketingstratégiák, online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet