Biró Szilvia (2024) A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Biró Szilvia_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Biró Szilvia_külső-konzulens-bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
|
PDF
Biró Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Már kiskorom óta szívügyem a festészet, így nem volt kérdés, hogy a szakdolgozatom fő témája egy ehhez kapcsolódó digitális vállalkozás létrehozása lesz. Vállalkozásom hidat épít az amatőr művészek, valamint az eredeti kincsekre vágyó emberek között, tehát bármilyen művész szabadon értékesítheti munkáját a platformon. Szakdolgozatomban az egyelőre csak megálmodott online galériám marketingstratégiáját mutatom be, illetve vizsgálom meg az amatőr művészek által készített művek keresletét a magyar piacon az online térben, amelyet egy primer kutatás segítségével valósítok meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, ábrák, e-marketing - elektronikus marketing, marketingstratégiák, online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |