Tóth Laura Petra (2024) Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Tóth Laura Petra_Záródolgozat_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 26.. Download (2MB) |
|
PDF
Tóth Laura Petra_Státusz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (169kB) |
|
PDF
Tóth_Laura_Petra.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 26.. Download (879kB) |
|
PDF
Tóth Laura Petra_Plágium_Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 26.. Download (111kB) |
|
PDF
Bírálat Tóth Laura Petra 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (429kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájának az Ivanics Csoport online marketingtevékenységeinek elemzését választottam, ahol szakmai gyakorlatomat töltöm. Dolgozatom szekunder kutatásában részletesen bemutattam az online marketing jelentését, hol helyezkedik el a 4P-ben, illetve milyen fajtái, területei vannak. Emellett bemutattam az Ivanics Csoport történetét, online marketingtevékenységeit, illetve gazdasági mutatóit, számadatait. Primer kutatásomat kvantitatív kutatási módszerrel végeztem el, kérdőíves megkérdezés segítségével elemeztem azt, hogy a mintavételnek milyen autóvásárlási szokásai vannak Magyarországon. A mintavétel válaszai alapján elmondható, hogy nagyon elterjedt az online információkeresés egyes járművekről, mielőtt megvásárolják őket. Egyaránt kedveltek az autós weboldalak, illetve a közösségi média információszerzés céljából. Kutatásom eredményének elmondható, hogy az informatika fejlődésének köszönhetően az autóértékesítés online marketingje egyre nagyobb teret ölt mindennapjainkban, további módszerek terjednek el ezen a területen, amely a kereskedelmi eredményességet növeli. Különböző platformokon keresztül, akár minden korosztályhoz eljut a nekik közvetített információ, amellyel vásárlásra tudjuk őket ösztönözni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | autókereskedelem, családi vállalkozás, hazai nagyvállalatok, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |