Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei

Tóth Laura Petra (2024) Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tóth Laura Petra_Záródolgozat_2024.pdf] PDF
Tóth Laura Petra_Záródolgozat_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 26..

Download (2MB)
[thumbnail of Tóth Laura Petra_Státusz.pdf] PDF
Tóth Laura Petra_Státusz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (169kB)
[thumbnail of Tóth_Laura_Petra.pdf] PDF
Tóth_Laura_Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 26..

Download (879kB)
[thumbnail of Tóth Laura Petra_Plágium_Nyilatkozat.pdf] PDF
Tóth Laura Petra_Plágium_Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 26..

Download (111kB)
[thumbnail of Bírálat Tóth Laura Petra 2024.pdf] PDF
Bírálat Tóth Laura Petra 2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (429kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájának az Ivanics Csoport online marketingtevékenységeinek elemzését választottam, ahol szakmai gyakorlatomat töltöm. Dolgozatom szekunder kutatásában részletesen bemutattam az online marketing jelentését, hol helyezkedik el a 4P-ben, illetve milyen fajtái, területei vannak. Emellett bemutattam az Ivanics Csoport történetét, online marketingtevékenységeit, illetve gazdasági mutatóit, számadatait. Primer kutatásomat kvantitatív kutatási módszerrel végeztem el, kérdőíves megkérdezés segítségével elemeztem azt, hogy a mintavételnek milyen autóvásárlási szokásai vannak Magyarországon. A mintavétel válaszai alapján elmondható, hogy nagyon elterjedt az online információkeresés egyes járművekről, mielőtt megvásárolják őket. Egyaránt kedveltek az autós weboldalak, illetve a közösségi média információszerzés céljából. Kutatásom eredményének elmondható, hogy az informatika fejlődésének köszönhetően az autóértékesítés online marketingje egyre nagyobb teret ölt mindennapjainkban, további módszerek terjednek el ezen a területen, amely a kereskedelmi eredményességet növeli. Különböző platformokon keresztül, akár minden korosztályhoz eljut a nekik közvetített információ, amellyel vásárlásra tudjuk őket ösztönözni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: autókereskedelem, családi vállalkozás, hazai nagyvállalatok, közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet