Pesztránszki Laura (2024) A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZARODOLGOZAT Pesztranszki Laura TPR6HH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
melyinterju leirat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (246kB) |
|
PDF
Pesztránszki Laura FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fenntartható divat egyre nagyobb hangot kap napjainkban. Leginkább aktualitása miatt választottam ezt a témát, valamint azért hogy egy átfogóbb képet kaphassak ennek a témának a jelentőségéről. Kutatásom során először szakirodalmi szempontból vizsgáltam magát a fenntarthatóságot és a fenntartható divatot. Ezen felül vállalati szempontból kitértem a H&M-re, mint fast fashion üzlet. A kiskereskedő helyzetét mértem fel, valamint a fenntarthatósághoz kapcsolódó intézkedéseiket és ezeknek marketingkommunikációs vonatkozásait. A marketing fontos elem lehet alapvetően egy vállalat életében, kutatásom során pedig arra is fény derült, hogy a fenntartható divathoz is szervesen kapcsolódnak a marketingkommunikációs tevékenységek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fenntartható divat, fenntarthatóság, H&M, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |