A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?

Pesztránszki Laura (2024) A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZARODOLGOZAT Pesztranszki Laura TPR6HH.pdf] PDF
ZARODOLGOZAT Pesztranszki Laura TPR6HH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of melyinterju leirat.pdf] PDF
melyinterju leirat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (246kB)
[thumbnail of Pesztránszki Laura FOSZK.pdf] PDF
Pesztránszki Laura FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (238kB)

Absztrakt (kivonat)

A fenntartható divat egyre nagyobb hangot kap napjainkban. Leginkább aktualitása miatt választottam ezt a témát, valamint azért hogy egy átfogóbb képet kaphassak ennek a témának a jelentőségéről. Kutatásom során először szakirodalmi szempontból vizsgáltam magát a fenntarthatóságot és a fenntartható divatot. Ezen felül vállalati szempontból kitértem a H&M-re, mint fast fashion üzlet. A kiskereskedő helyzetét mértem fel, valamint a fenntarthatósághoz kapcsolódó intézkedéseiket és ezeknek marketingkommunikációs vonatkozásait. A marketing fontos elem lehet alapvetően egy vállalat életében, kutatásom során pedig arra is fény derült, hogy a fenntartható divathoz is szervesen kapcsolódnak a marketingkommunikációs tevékenységek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: divat, fenntartható divat, fenntarthatóság, H&M, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet