A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban

Vanderlik Csenge Anna (2024) A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A termékélmény örök emlék - Záródolgozat Vanderlik Csenge Anna HJLBIL.pdf] PDF
A termékélmény örök emlék - Záródolgozat Vanderlik Csenge Anna HJLBIL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Vanderlik Csenge Anna FOSZK.pdf] PDF
Vanderlik Csenge Anna FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom témája a fogyasztói termékélmény elvárások és erre épülő marketingstratégiák. Dolgozatom során a fotóipari termékek és fényképes ajándéktárgyak piacát vizsgáltam.A záródolgozatban egy fotóipari vállalat, a CEWE Magyarország Kft. munkásságát vizsgáltam meg, mivel a vállalatnál töltöttem a szakmai gyakorlatomat.Arra voltam kíváncsi, hogy mitől lesz egy vállalatnak olyan kimagasló ügyfélelégedettsége mint a CEWE-nek és milyen attribútumok járulnak hozzá a jó termékélményhez a fotóipari termékek és fényképes ajándéktárgyak piacán.Záródolgozatomban a témában kutatást is végeztem, első körben a fogyasztók általános viselkedését vizsgáltam, majd mélyinterjút készítettem a CEWE korábbi vásárlóival.Remélem, hogy záródolgozatom világos és érthető pontokat fogalmaz meg, és érdekes olvasmányul szolgál a téma iránt érdeklődőknek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső környezet elemzése, képek, termék(ek), termékkommunikáció, ügyfél
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet