Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban: Az Accent Hotels bemutatásán keresztül

Tilesch Zsófia (2024) Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban: Az Accent Hotels bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Tilesch_Zsófia_2024.pdf] PDF
Szakdolgozat_Tilesch_Zsófia_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 26..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat_BIZALMAS.pdf] PDF
Nyilatkozat_BIZALMAS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (28kB)
[thumbnail of Tilesch Zsófia.docx.pdf] PDF
Tilesch Zsófia.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)
[thumbnail of Tilesch Zsófia szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Tilesch Zsófia szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (148kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom során a közösségi média hirdetéseket és az influencer marketinget vizsgáltam a turizmusban. A közösségi médiát a mindennapokon is rendszeresen használom magán célokra, illetve a munkás során is, ennek hatására, úgy érzetem, hogy ez a téma több szemszögből is közel áll hozzám, így ebben a témában szerettem volna elmélyülni. Kutatásomat először szekunder vizsgálattal kezdtem, ahol különböző folyócikket és könyveket olvastam a témában. A két fő témaköröm a közösségi média hirdetések, azon belül is a Facebook és Instagram felületeken való reklámozás és az influencer marketing. A primer kutatáson belül kvalitatív és kvantitatív módszer segítségével is vizsgáltam a kérdéskört. Első lépésként interjúkat készítettem, olyan szakemberekkel, akik vagy a turizmusban vagy a hirdetésekben vagy esetleg mindkettőben nagy tapasztalattal rendelkeznek. Az ő segítségükkel beszéltük át a célközönség fontosságát, a kreatívok készítését, a méréséket és a hatékony együttműködés módját az influencerekkel. Ezekután a főbb témákat érintve készítettem egy kérdőívet, ahol a fogyasztók véleményét és felhasználási szokásait vizsgáltam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hirdetések, influencer, közösségi média, online marketing, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:37
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet