Mátrai Martina (2024) Vásárlási döntést befolyásoló tényezők (alkohol-és szeszesitalok). Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Mátrai_Martina_záródolgozat_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (999kB) |
|
PDF
Mátrai Martina_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája az alkohol- és szeszesitalok vásárlását befolyásoló tényezők feltárása, kiemelve a belső és külső faktorok szerepét. Az emberi döntéshozatal pszichológiai aspektusainak vizsgálata mellett a kulturális és társadalmi tényezők, egyéni jellemzők, valamint a marketingstratégiák hatása is elemzésre kerül. Az alkoholfogyasztás kettős természete - egészségügyi előnyök és kockázatok - szintén figyelembe van véve, továbbá az alkohol-és szeszesitalok fogyasztása Magyarországon, illetve ezeknek a vásárlását befolyásoló tényezők. Ezeknek a mélyebb megértéséhez nagyban hozzájárult a kutatásom során végzett primer kutatás, mely egy kérdőív segítségével zajlott, számos új megfigyelést és összefüggést hozott felszínre, ezáltal hozzájárulva a téma mélyebb megértéséhez. A dolgozat célja a fogyasztói magatartás mélyebb megértése és a vállalati gyakorlatok javítása a fogyasztói elégedettség és bizalom növelése érdekében. A dolgozat folyamán megfogalmazott hipotézisek mind eredményre leltek, és alátámasztották a kutatás során szerzett megfigyeléseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | alkohol-és szeszesital fogyasztás, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, vásárlás, vásárlási döntés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |