Szunyogh Bianka (2024) A szolgáltatásmarketing hatása a fesztiválok sikerére. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A szolgáltatásmarketing hatása a fesztiválok sikerére.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szunyogh Bianka_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (241kB) |
Absztrakt (kivonat)
Amikor elkezdtem írni a dolgozatom, akkor a fő célom az volt, hogy olyan témát válasszak, amely szakmai gyakorlatom alatt szerzett ismereteimet és a személyesen szerzett tapasztalataimat ötvözi. Így választásom a fesztivál szolgáltatásmarketingre esett, mivel ez a téma állt hozzám legközelebb, és számos lehetőséget biztosított számomra, hogy a saját tapasztalataim alapján is tudjam értékelni és elemezni a különböző fesztiválok marketingstratégiáit.A szakdolgozat megírása ideje alatt nem csak elméleti tapasztalatokat tudtam szerezni a fesztiválmarketingről, hanem gyakorlati munkám során részben, a saját bőrömön is megtapasztalhattam a témával kapcsolatos dolgokat, amelyeket meg is említem a dolgozatom során, illetve a tapasztalataimból kiindulva javaslatokat is adtam. Így az elméleti tapasztalatok mellett, amit a saját kutatásaimmal egészítettem ki, még gyakorlati betekintést is tudtam szerezni a témába. Összeségében így azt gondolom, hogy a dolgozatom mindamellett, hogy egy elméleti összefoglaló, egy a valóságban is hasznosítható munka lett.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ember, fesztivál, hirdetések, marketing, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |